"מפלצת האופציות": השוורים רכשו אופציות קול בכמות עצומה

התוכנות הייחודיות של חברת OptionMonster’s, המתמחה במעקב וזיהוי תנודות יחודיות בשוק הנגזרים, זיהתה כי משקיעים גדולים רכשו 5,000 יחידות של אופציות קול (אופציות רכש) 42 לספטמבר על מניית Ambev

אנליסטים ומומחים רבים טוענים לרוב כי יצרניות המזון והמשקאות נחשבות ברובן לדפנסיביות, ורבות מהן מנווטות במשבר הכלכלי בהצלחה. מניית יצרנית המשקאות הלטינית Ambev (סימול: ABV) נמצאת במגמה שורית יציבה מאז 2009, וכעת מתברר כי המשקיעים מצפים כי המניה תמשיך במגמה החיובית.

התוכנות הייחודיות של חברת OptionMonster’s, המתמחה במעקב וזיהוי תנודות יחודיות בשוק הנגזרים, זיהתה כי משקיעים גדולים רכשו 5,000 יחידות של אופציות קול (אופציות רכש) 42 לספטמבר של יצרנית המשקאות הלטינית תמורת 40 סנט למניה. באותה תקופה נמכרה כמות זהה של אופציות פוט (אופציות מכר) 35 לספטמבר תמורת מחיר זהה.

החזקה באופציות קול, מעידה על המחיר שבה המשקיעים מוכנים לשלם כדי לרכוש את מניית החברה, בעוד מכירת אופציות פוט מחייבת את המשקיעים לרכוש את מניות החברה במקרה שהן יורדות מתחת למחיר הסטרייק. יש לציין כי אסטרטגייה המשלבת גם אופציות פוט וגם אופציות קול היא דומה מאוד להחזקת מניות רגילות. (הפסד במקרה של ירידת ערך ורווח במקרה של עלייה).

מבחינה טכנית, ב-3 החודשים האחרונים מניית Ambev בונה תמיכה סביב מחיר של 36 דולר והיא כעת מחזיקה מעמד מעל רמת הממוצע נע ל-50 ימים האחרונים שלה, עניין שלדעת רבים מעיד על סימן שורי מובהק.

ב-OptionMonster’s מספקים סימן שורי נוסף לפוטנציאל העליות במניה וטוענים כי מחזור המסחר באופציות שלה גדול פי 5 ממחזור המחסר הממוצע שלה בתקופה זו.