המשטרה חוקרת: מי עזר לשושן ברבי להסתתר במשך 3 ימים?

השוטרים יחקרו היום את מקורביו בניסיון לאתר את האנשים שסייעו לו להסתתר ■ ברבי מוסיף להכחיש כי נהג ברכב, אך במשטרה אומרים שיש בידם ראיות לכך

שושן ברבי טוען כי לא נהג במכונית האאודי שלו בעת תאונת ה"פגע וברח" בה נהרגו 3 הנשים בנתניה, אבל מסרב למסור מי נהג ברכבו. עדות רעייתו של יוחאי גליקסמן, שהסגיר את עצמו למשטרה ולקח עליו את אשמת הדריסה הקטלנית, מלמדת כי ברבי ביקש מגליקסמן, המועסק בפיצוציה שבבעלותו, לקחת על עצמו את אשמת הדריסה כדי לחלץ את עצמו.

מדוע הסתתר? כי פחד מקרובי משפחות ההרוגות - חזר וטען ברבי גם בבית המשפט. "גם בתקשורת אמרו שרצו לפגוע בי כי זה האוטו שלי. המשטרה תבדוק בכל האמצעים ותגיע לנהג. אין לנהג לאן לברוח", אמר.

כפי שדווח בגלי צה"ל, בדיקת לוח הזמנים מגלה כי ברבי נמלט והסתתר הרבה לפני שמשפחות ההרוגות הביעו את כאבן בכלי התקשורת, הרבה לפני שפורסמו דבריהן - אותם טען ברבי כי שמע בכלי התקשורת.

במשטרה טוענים הבוקר (ד') כי בידיהם מספיק ראיות המוכיחות כי ברבי נהג במכוניתו כשהוא תחת השפעת אלכוהול, דרס את הנשים ואכן נמלט להסתתר. כך גם התרשם השופט, שהאריך אתמול (ג') את מעצרו ב-9 ימים.

גם היום ייחקרו מקורביו של ברבי בידי חוקרי מרחב השרון במשטרה, וצפויים מעצריהם של אלה שעל-פי החשד סייעו לו להימלט ולהסתתר. במקביל, נמשכים המאמצים לגלות מי היה הנוסע שישב ליד ברבי בזמן הדריסה, אם היה כזה.

במשטרה מעריכים כי ייתכן שהיה נסע נוסף - כך לפחות עולה מהעדויות שבידיהם. בהמשך יוצא צו סגירה לעסקיו של ברבי, וייתכן אפילו שיוצא צו הריסה לחלקים שנבנו שלא כחוק - זאת על-פי מדיניות המשטרה של פגיעה בכיסיהם של עבריינים.