ג'פריס בהמלצה חמה: "קנו מניות פרולור - תזנק ב-66%"

מחלקת המחקר של בנק ההשקעות ג'פריס, על חברת הביומד פרולור: "צופים עתיד ורוד לחברה לאור אסטרטגיית המינוף של הטכנולוגיה שלה" ■ מעניקים לחברה מחיר יעד של 8 דולר

מחלקת המחקר של בנק ההשקעות ג'פריס, המוביל בארה"ב בתחום מדעי החיים, הוציאה היום (ד') סקירה על חברת פרולור, תוך שהיא מעניקה למנייתה מחיר יעד של 8 דולר - המשקף פרמיה של 66% על מחירה כיום בוול סטריט (4.8 דולר).

פרולור היא חברת תרופות אמריקאית-ישראלית שעוסקת בפיתוח גרסאות ארוכות טווח של תרופות קיימות בהתבסס על טכנולוגיית CTP, המאריכה את משך ההשפעה על התרופות. בג'פריס כתבו היום כי הם מאמינים ש"לאור אסטרטגיית המינוף של הטכנולוגיה, מבחינה רגולטורית ומסחרית, אנו צופים עתיד ורוד לפרולור".

עוד צופים בבנק ההשקעות "המשך חדשות חיוביות מפרולור לאור המחקר והפיתוח הגובר סביב טכנולוגיית החברה, הצופה לה שותפויות חדשות בשנת 2013".

פרולור דיווחה לפני מספר חודשים על תוצאות חיוביות מניסוי המשך שלב II בן ארבעה חודשים בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה. תוצאות הניסוי מאששות את ממצאי ניסוי שלב II שהראו כי לזריקה חד שבועית של hGH-CTP יש פוטנציאל להחליף שבע זריקות יומיות של הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים.