הפרסומת של בזק - הזכורה, האהובה והמושקעת השבוע

הפרסומות של הוט מובייל ושל פלאפון נכנסו השבוע לטבלאות, אף שכלל לא שודרו

קמפיין בזק לרשת חברתית אלחוטית, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, מוביל גם השבוע את טבלאות הפרסומות הזכורות והאהובות. סדרת הפרסומות, בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש שתי הטבלאות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.6%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-50% מהממוצע. לרוב, עוצמת זכירה גבוהה מעידה על כך שהפרסומת הצליחה להגיע למקום הגבוה הן בזכות חזרתיות רבה של הפרסומות בשבועות האחרונים בשילוב עם פרזנזטור אהוב, והן בגלל החולשה היחסית של שאר הפרסומות המשודרות בשבוע זה.

בנוסף, שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.0%, עם עוצמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע.

הפרסומת של בזק היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע, שהייתה של מקדונלד'ס, בה הושקעו כ-1.4 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע דורגו במדד שתי פרסומות שכלל לא היו באוויר במהלך השבוע החולף: הפרסומת של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, והפרסומת של הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ומספרן עומד על 388 (בהשוואה ל-424 בשבוע שעבר).

במקביל, גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-38.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-43.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות