התנועה זורמת: התקלה תוקנה - ונתיבי איילון נפתחו שוב

(עדכון) - צוותי מחוז דן של חברת החשמל הוזנקו למקום בכוחות מתוגברים ופעלו לביצוע העבודות לתיקון המפגע ■ העבודה ארכה כ-10 דקות בלבד

חברת החשמל הודיעה לפני זמן קצר על סגירתו מחדש של נתיב איילון לתנועה במקטע שבין מחלף לה-גרדייה למחלף השלום, בשני הכיוונים. זאת, בשל פגיעה של מכונת קידוח פרטית בקו מתח גבוה עילי, החוצה את נתיבי איילון ממערב למזרח, ובשל סכנה בטיחותית והצורך בתיקון חרום.

צוותי מחוז דן של חברת החשמל הוזנקו למקום בכוחות מתוגברים ופעלו לביצוע העבודות שנדרשו לתיקון המפגע. העבודה ארכה כ-10 דקות בלבד ולאחר מכן שוב נפתח הכביש לתנועה וגם תנועת הרכבות חזרה להתנהל כסדרה.

קודם לכן היום בצהריים (ה') הודיעה החברה כי בשל פגיעה של מכונת קידוח בקו מתח גבוה, נאלצת החברה לבקש לחסום את נתיבי איילון בשני הכיוונים במקטע שבין מחלף לה-גוורדיה למחלף השלום. הנתיבים נסגרו בסביבות השעה 16:15 למשך כחצי שעה, ואז פתחה חברת החשמל מחדש את התנועה אך הודיעה שהתקלה טרם תוקנה ותיתכן חסימה נוספת בהמשך.

גם תנועת הרכבות הופסקה לשם העבודות, וזאת בשל פגיעה של מכונת קידוח בקו מתח גבוה עילי, החוצה את נתיבי איילון ממערב למזרח, ובשל סכנה בטיחותית והצורך בתיקון חירום.

"צוותי מחוז דן של חברת החשמל הוזנקו למקום בכוחות מתוגברים ופעלו לביצוע העבודות שנדרשו לתיקון המפגע", נמסר מחברת החשמל. "בחברה מדגישים כי לאחר 20 דקות, כשהחברה נתקלה בקשיי נגישות למקור הפגיעה בקו, הוחלט בחברה לפתוח מחדש את נתיבי איילון. חברת החשמל מנסה ברגעים אלו לבחון מחדש את דרכי פעולתה לתקון הקו. במידה ויהיה צורך לסגור שוב את הנתיבים, החברה תודיע על כך לציבור".