מיזם וודינג בוק של גיא גיאור מעלה קמפיין שילוט חוצות

הקמפיין של מיזם החתונות האינטרנטי עלה בנתיבי איילון ובמספר מוקדים נוספים בבאר-שבע, חיפה, תל-אביב ואזור המרכז, בהשקעה של כחצי מיליון שקל

כחצי שנה לאחר ההשקה יוצא וודינג בוק, מיזם החתונות האינטרנטי של גיא גיאור, בקמפיין פרסום נרחב הכולל שלטי חוצות, בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

הקמפיין, שהחל ביום שישי האחרון, עלה בנתיבי איילון ובמספר מוקדים נוספים בבאר-שבע, חיפה, תל-אביב ואזור המרכז, ויימשך 10 ימים.

את הקמפיין מוביל גיא גיאור (לשעבר כוכב "הישרדות" ו"הרווק"), שהוא גם אחד השותפים במיזם.

הקמפיין עולה תחת שני סלוגנים מרכזיים: "אתר החתונות המתקדם בישראל" ו"200 צלמים בחתונה שלך", אשר כוונתם להדגיש את ייחודו של אתר החתונות, הכולל בתוכו גם רשת חברתית ופיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים.

הסלוגן "200 צלמים בחתונה שלך" מתייחס לאפליקציית הצלמים החדשה של וודינג בוק - אורחים בעלי סמארטפון יכולים להוריד אפליקציה מהאתר, שבאמצעותה ניתן לצלם באופן חופשי תמונות מהאירוע, ואלה מועלות בו בזמן על גבי מסכים באירוע עצמו ובאופן אוטומטי גם באתר החתונה האישי של בני הזוג.

זהו קמפיין הפרסום הגדול השני של וודינג בוק בתוך כחצי שנה. הקמפיין החדש מהווה המשך לקמפיין ההשקה של המיזם, שיצא לפני כמספר חודשים בעלות של כ-2 מיליון שקל, ומהווה צעד נוסף בביסוס מעמדו כפורטל החתונות המוביל בישראל.

מועד הקמפיין הנוכחי אינו נובע רק מן העובדה שמדובר בשיאה של עונת החתונות, אך גם לאור ההצלחה לה זוכה המיזם. לאחרונה ציינו בוודינג בוק את רישומם של 1,600 ספקים - כמות הספקים הגדולה ביותר בקרב אתרי החתונות בישראל. כמו כן, החברה מקיימת בימים אלה משא-ומתן עם אחד מגופי המדיה המשפיעים בישראל, במטרה לצרפו כשותף נוסף בחברה.

וודינג בוק (WeddingBook.co.il) הוא יריד חתונות וירטואלי הכולל אינדקס ספקים, כלים לארגון החתונה, רשת חברתית, מידע שימושי המתעדכן תדיר, פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים, אפליקציית סלולר לצלמים ועוד.

הרעיון העומד מאחורי המיזם הייחודי הוא לספק לזוג המתחתן קורת-גג לכל צרכיו: הזוג יכול לדפדף באינדקס ספקים אינטראקטיבי, לקבל הצעות מחיר און-ליין, לשוחח בזמן אמת עם הספקים, להתייעץ עם זוגות אחרים ולערוך השוואה בין המחירים.

צפי הרווחים של האתר הוא 5 מיליון שקל בשנה הקרובה. מטרת השותפים היא לשדרג ולמכור את הפורמט ברחבי העולם, ובימים אלה מתנהלים מגעים עם גופים בסינגפור ובמזרח אירופה.