ההמלצות החמות: המניות הללו יכולות לזנק בכ-75%

שא וו, אנליסט טכנולוגיה בכיר ב-Sterne Agree, מציין כי חברות טכנולוגיה כמו HP, סיסקו, RIM ונוקיה עשויות לבצע "קאמבק" מרשים בשנה הקרובה ■ המתכון: עסק יציב וקופת מזומנים

חברות טכנולוגיה כמו HP, סיסקו, RIM ונוקיה עשויות לחזור ולהפוך לסיפור הצלחה לאחר שירדו מגדולתן, ויכולות למעשה לזנק בעד כ-75% בשנה הקרובה - כך מעריך אנליסט בריאיון ל-CNBC.

שא וו, אנליסט טכנולוגיה בכיר ב-Sterne Agree, מאמין כי למרות הדוחות הכספיים המעורבים של חברת HP, מנכ"ל החברה מג ויטמן יכולה לייצב אותה. "הסיפור המרכזי ב-HP הוא לייצב את העסק וליצור מזומנים", הסביר.

"אנו מעודדים מתזרים המזומנים הגדול יחסית של HP לפי הדוחות האחרונים, בהיקף של יותר מ-3 מיליארד דולר", ציין וו, שהדגיש כי גם מנגד - חברות כמו RIM ונוקיה פשוט לא מייצרות מזומנים באחרונה.

למרות שמנייתה של HP צנחה ב-8% לאחר פרסום הדוחות וננעלה אתמול (חמישי) במחיר של 17.64 דולר - וו שורי על המניה, ומציב לה מחיר יעד של 31 דולר למניה, המשקף פרמיה של 75% על מחירה כיום. המלצתו, כמובן, היא "קנייה".

"אנו חושבים של-HP יש המרכיבים להצלחה. היא יכולה לבצע מהפך. מנגד, ישנן חברות כמו נוקיה ו-RIM שלא מסוגלות לעשות זאת כרגע", ציין וו. "לשתי החברות הללו יש חובות רבים להמשך".