רגע לפני הגמר: לקט של "הישרדות" זכה אמש ל-16.6% צפייה

‎‎השבוע האחרון של החופש הגדול מתאפיין בהתאוששות קלה בנתוני הרייטינג‏

‎‎השבוע האחרון של החופש הגדול מתאפיין בהתאוששות קלה בנתוני הצפייה. בראש טבלת הרייטינג השבועית ממשיכה להתייצב "יצאת צדיק" של זכיינית ערוץ 2 קשת עם 28% צפייה.

"יום האם" של היוצרת דניאלה לונדון-דקל מושקת בהצלחה בקשת עם 26.3% צפייה והופכת לדרמה המקורית הנצפית בישראל. הנתון מצריך דיון על מעמדן של סדרות הסוגה העילית, שאמורות להיות המטרה הראשונית של הטלוויזיה המסחרית בישראל.

שנייה ל"יום האם" היא "נשואים פלוס", הלא ממש מקורית, גם היא של קשת, עם 17% צפייה, והרחק מאחוריה הדרמות של הזכייניות האחרות.

‏עצוב במיוחד מה שקורה לדרמות של רשת. "עניין של הזמן" הלא רעה בכלל משודרת בפריים השני של הזכיינית, שם היא פוגשת בגורל דומה לזה של "קטמנדו" המושקעת ו"המיוחדת" המוצלחת לפניה, וזוכה ברייטינג דל של 10.7%, שבוודאי לא מצדיק את עלויות ההפקה. למעט יותר רייטינג ממנה זוכה "אלנבי" של ערוץ 10, שהגיעה במוצ"ש ל-12.3% בלבד.

‏עוד בערוץ 10: רגע לפני גמר "הישרדות", לקט של התוכנית במוצ"ש הגיע ל-16.6% צפייה. הפרק על וילת המושבעים ששודר ביום רביעי השבוע במקום הרביעי בטבלת הצפייה עם 22.2%. הדבר מעלה את השאלה, מתי בפעם הבאה אחרי ירידת העונה הזו של "הישרדות" ואחרי סיום "היפה והחנון" (18.6% השבוע), נראה שוב את ערוץ 10 בעשירייה המובילה של הרייטינג.

‏‏רשת משיקה השבוע בהצלחה את "פסיכו" עם נמרוד הראל, שמגיע ל-18.2% צפייה, עם מבט קדימה לשובה של "כלבוטק" אל המסך.

‏בגזרת החדשות, שיא ל"מגזין" של חדשות 10 בהגשת אושרת קוטלר, שמגיע ל-12.5% צפייה. מהדורת חדשות 2, עם ממוצע שבועי 19.7% צפייה, היא משדר האקטואליה הנצפה בישראל.

‏‏מילה על ערוץ 24: הדוקו-מוקו-ריאליטי המשעשע "מה שקורה באילת" מגיע לנתון מרשים בעבור ערוץ המוזיקה עם 3.6%. ‏‎‎‏

11
 11