ריאל מדריד התעוררה: מודריץ' נרכש תמורת 42 מיליון אירו

הקרואטי יהיה הרכש הראשון שיגיע הקיץ לאלופת ספרד, שתשלם לטוטנהאם 34 מיליון אירו באופן מיידי, ועוד 8 מיליון אירו כבונוסים

הסאגה המתישה ביותר של הקיץ הנוכחי בשוק ההעברות של הכדורגל האירופי, הסתיימה היום (ב') רשמית: לוקה מודריץ' מצטרף לריאל מדריד, לאחר שטוטנהאם, קבוצתו האנגלית, הודיעה על מכירתו.

על-פי פרסום בעיתון "הדיילי מייל" האנגלי, אלופת ספרד רכשה את השחקן מטוטנהאם תמורת תשלום מיידי של 34 מיליון אירו. בנוסף, היא תשלם למועדון הלונדוני כ-8 מיליון אירו נוספים לפי מדרג בונוסים שונים.

מודריץ', 26, יעזוב את הפרמיירליג אחרי ארבע שנים במדי טוטנהאם, במדיה הופיע 159 פעמים, רשם 17 שערים ו-26 בישולים. "לוקה היה שחקן נהדר, ולמרות שהיינו מעדיפים לא להיפרד ממנו - אנו שמחים שזה קורה בשביל מועדון כמו ריאל מדריד", נמסר בהודעה רשמית של הקבוצה.

עסקת מודריץ' הפכה ליקרה ביותר בחלון ההעברות הנוכחי, יחד עם זאת שהעבירה את טיאגו סילבה ממילאן לפאריז סן-ז'רמן, תמורת 42 מיליון אירו.

הקשר הקרואטי הפך לרכש הראשון של ריאל מדריד בקיץ הנוכחי. מדובר על חלון ההעברות עם ההוצאות הכי נמוכות של ריאל מאז עונת 1998/99. כהשוואה, בקיץ 2011 רכש המועדון שחקנים חדשים ב-55 מיליון אירו, בקיץ 2010 השקיע 89 מיליון אירו, ואילו ב-2009 רשם את חלון ההעברות הכי בזבזני בהיסטוריה של הכדורגל - עם 257 מיליון אירו עבור שחקני חיזוק.

אתמול (א') המשיכה ריאל את פתיחת העונה הרעה שלה, לאחר שהפסידה במשחק חוץ בחטאפה 2-1 במסגרת המחזור השני של הליגה הספרדית. במחזור הראשון של העונה היא סיימה רק בתיקו 1-1 עם ולנסיה.