נבחרת ישראל בכדורגל עוברת לערוץ הספורט

הערוץ רכש את 5 משחקי החוץ של מוקדמות מונדיאל 2014 מידי ספורטפייב תמורת כ-2.5 מיליון שקל ■ מנהל מו"מ גם לרכישת משחקי הבית בקמפיין

שידורי נבחרת ישראל בכדורגל עוזבים את ערוצי הברודקאסט ועוברים לערוץ הספורט. ל"גלובס" נודע כי ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של משחקי החוץ של הנבחרת לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 מידי חברת השיווק ספורטפייב.

על-פי הערכות, ערוץ הספורט שילם כ-2.5 מיליון שקל עבור הזכויות, שכוללות גם את זכויות ה-HD.

המשחק הראשון של הקמפיין שיפתח את שידורי הערוץ יהיה בשבוע הבא (יום שישי, 7.9), כשהנבחרת תתארח אצל אזרבייג'אן. הערוץ מחזיק גם בזכויות ליתר 4 משחקי החוץ (מול לוקסמבורג, צפון אירלנד, רוסיה ופורטוגל).

הקמפיינים הקודמים של הנבחרת התחלקו בין ערוצי הברודקאסט השונים: ערוץ 10 שידר את מוקדמות יורו 2012; זכיינית ערוץ 2 רשת שידרה את מוקדמות מונדיאל 2010; וערוץ 1 שידר את מוקדמות יורו 2008.

ערוץ הספורט הוא גם אחד מהמועמדים לרכוש את משחקי הבית של הנבחרת במסגרת הקמפיין למונדיאל 2014. במשא-ומתן המתנהל בימים אלה מול ההתאחדות לכדורגל לוקחים חלק גם ערוץ 1 וערוץ 9.

ערוץ הספורט ממשיך להגדיל את פורטפוליו שידורי הספורט שלו על חשבון ערוצי הברודקאסט, אחרי שרכש לאחרונה גם את שידורי המשחקים האולימפיים שיתקיימו בריו דה ז'ניירו ב-2016.