שוד בסניף מזרחי-טפחות בחולון; האם מדובר בשודד סדרתי?

המשטרה מחפשת אחר אדם ששדד באיומי אקדח סניף בנק ברחוב המשביר בחולון ואף ירה באוויר ■ נבדק חשד כי מדובר בשודד הסדרתי המכונה "האופנובנק 2"

שוד בנק בחולון: המשטרה מחפשת אחר אדם חמוש ששדד היום (ב') באיומי אקדח סניף בנק מזרחי-טפחות בעיר ואף ירה באוויר - כך דווח בגלי צה"ל.

בסביבות השעה 14:00 היום נכנס האיש, כשהוא רעול-פנים, לסניף הבנק שברחוב המשביר בחולון, איים על המאבטחת, גנב את נשקה וירה באוויר. איש לא נפגע.

השודד הצליח לברוח מהמקום, ועדיין לא ברור מהו סכום הכסף איתו הוא הצליח להימלט. שוטרים רבים סורקים את האזור, ונבדק החשד האם מדובר בשודד הסדרתי המכונה "האופנובנק 2", שרצח את המאבטח יניב אנגלר בסניף בנק בבאר-יעקב לפני כשנה.

ל"אופנובנק 2" מיוחסים למעלה מ-10 מקרי שוד בחודשים האחרונים. בין היתר מיוחס לו השוד האלים בסוף ינואר בנצרת עילית, שבו דוד משאווילי, בן 48, נורה למוות מטווח קצר בראשו. כמו כן, מיוחס לו שוד שהתרחש בסניף בנק בנס-ציונה, אז פרץ אלמוני למקום, גנב 350 אלף שקלים ונמלט.

מאז שפעל בישראל רוני ליבוביץ', ה"אופנובנק" המקורי משנות ה-90, לא היה שודד שהניסיון לתפוס אותו ריכז כל-כך הרבה מאמץ משטרתי.

בחודשים האחרונים התרחשו כאמור מקרי שוד נוספים באזור המרכז ובמקומות אחרים בארץ, ומדפוס הפעולה שלהם עלה החשד כי מדובר באותו שודד.