מאיר פניג'ל מודה: "איימתי על חיי בתי"; יורשע בפלילים?

פניג'ל בדרך להסדר טיעון: יודה בעובדות כתב האישום שהוגש נגדו עקב האיומים, ובית המשפט יבחן את האפשרות להימנע מהרשעתו בפלילים ■ אמר לבתו: "אני אמית אותך וגם את הבת שלך; אני אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית הסוהר"

הסדר טיעון עם איש העסקים מאיר פניג'ל, מי שהיה יו"ר מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים, מודה כי איים על חיי בתו. אתמול (ב') הודיעה מחלקת התביעות במשטרה לבית משפט השלום בתל-אביב כי היא הגיעה להסדר טיעון עם פניג'ל, לפיו הוא יודה בעובדות כתב האישום שהוגש נגדו עקב האיומים, ובית המשפט יבחן את האפשרות להימנע מהרשעתו בפלילים.

השופט איתן קונהאוזר הפנה את פניג'ל לשירות המבחן לצורך בחינת האפשרות. במידה שתסקיר שירות המבחן יהיה חיובי ולא ילמד על מסוכנות מצד פניג'ל כלפי בתו, צפוי בית המשפט, כאמור, להמנע מהרשעתו של פניג'ל.

כתב האישום נגד פניג'ל הוגש בינואר 2012, בגין איומים על חיי בתו. לפי כתב האישום, בעקבות סכסוך על כספי הירושה של רעייתו של פניג'ל ז"ל, שמוערכים בכמה מיליוני שקלים, איים פניג'ל על בתו, כי יפגע בה.

כתב האישום פירט כי בחודש מארס 2011 התקשר פניג'ל לבתו, ששהתה בחו"ל ואמר לה: "אם את רוצה, אני אמית אותך", "גם את הבת שלך אני אמית". בהמשך, נטען בכתב האישום, אמר פניג'ל לבתו: "אני אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית הסוהר. זה עוד כלום מה שאני אעשה לך, גם אם זה יעלה לי במשטרות ובמכות ובבית הסוהר". בשל חששה מאיומי אביה נמלטה הבת מהארץ.

פניג'ל מיוצג בידי עו"ד משה מזור. המדינה מיוצגת בידי עו"ד שחר מלול.