גמר עונת העשור של "כוכב נולד" רשם אמש רייטינג של 34.1%

עם זאת, עדיין מדובר בנתון נמוך יחסית לגמר העונה הקודמת, שרשם 40.1%

תוכנית הגמר של עונת העשור של "כוכב נולד", שזכתה לחיזוק מהזמר אייל גולן, זכתה אמש (ג') בנתון רייטינג גבוה של 34.1% ו-873 אלף צופים ורגע שיא של 37.6% ו-956 אלף צופים.

‏‏זאת אולי לא הייתה העונה הכי מדוברת של תוכנית הכישרונות של זכיינית ערוץ 2 קשת, אבל עונת העשור כללה הכי הרבה גימיקים שנראו על המסך מאז עלתה לשידור לפני כ-10 שנים. במהלך העונה נעשה שימוש בטאבלטים, אמנים לקחו חלק בוועדה שופטת, נערכו צילומים בכל רחבי ישראל, היו הופעות אורח של כוכבי "כוכב נולד" לאורך השנים, וכן כיכב השופט החדש גידי גוב.

‏זאת הייתה העונה הראשונה של "כוכב נולד" שהתמודדה עם כניסתה של תוכנית ריאליטי-כישרונות חדשה לזירה, "‏The Voice‏" של רשת, שהשיגה נתון השקה גבוה מאוד של 38.9% ופיק של 43.4% בקרב משקי-הבית היהודיים.

יחד עם זאת, תוכנית הגמר של "‏‏The Voice‏" רשמה לבסוף 33.2% - רייטינג נמוך יותר מזה שהושג אמש על-ידי "כוכב נולד".

‏‏"כוכב נולד" הצליחה לסיים את העונה עם נתונים גבוהים ביחס לשאר תוכניות הריאליטי ששודרו הקיץ. כך לדוגמה, הממוצע בעונה של התוכנית עמד על 27.1% - בעוד ש"הישרדותVIP ‎‏" של ערוץ 10 הניבה 23.9%, ו"רוקדים עם כוכבים" של רשת זכתה ל-18.9%.

‏לבסוף, הגמר אתמול, שבו זכה אור טרגן, הוכיח כי כוחו של הפורמט עדיין במותניו, וכי חלק ניכר מהציבור עדיין מתעניין בתוכנית, גם אם בחר לא לעקוב באופן רציף אחריה לאורך העונה. עם זאת, עדיין מדובר בנתון נמוך יחסית לגמר העונה הקודמת של "כוכב נולד", שרשם 40.1%.

כוכב נולד
 כוכב נולד