מוני ברוש, מנהל אתר nrg, עוזב את קבוצת "מעריב"

יצטרף כסמנכ"ל ניו-מדיה ופיתוח עסקי בחברת התקשורת אימג'ן מדיה של אבי בר

על רקע גל הפיטורים ב"מעריב" וכוונת בעלי העיתון להעביר את הפעילות לערוצים דיגיטליים, מנהל אתר האינטרנט nrg של העיתון, מוני ברוש, עוזב את התפקיד לאחר שנה בחברה.

ברוש הגיע ל"מעריב" באוקטובר אשתקד ומונה למנהל הפיתוח העסקי של אתר nrg. לפני כחצי שנה קודם לתפקיד מנהל האתר, לאחר עזיבתו של אייל סלוניקי.

בימים האחרונים, במסגרת תוכנית הקיצוצים של "מעריב", מתחזקים הדיווחים על כוונת הבעלים נוחי דנקנר להעביר את פעילות התוכן למדיה הדיגיטלית. במקרה ששינוי כזה יתממש, אתר nrg יקבל מקום בולט יותר בחברה, אך כרגע הוא נאלץ לתפקד ללא מנהל קבוע.

"מיציתי את התפקיד"

ברוש עצמו ימונה לתפקיד סמנכ"ל ניו-מדיה ופיתוח עסקי בחברת התקשורת אימג'ן מדיה של אבי בר.

החברה הוקמה בחודשים האחרונים, לאחר שבדצמבר 2011 החליט בר לעזוב את קבוצת RGE, שמחזיקה בערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ 8 וערוץ לוגי, לאחר 12 שנה שבמסגרתן כיהן 6 שנים כמנכ"ל ערוץ הספורט.

ברוש מכיר את בר מתקופתו בערוץ הספורט כמנהל הניו-מדיה.

בשיחה עם "גלובס" הבהיר ברוש כי התפטרותו אינה קשורה למצבו של "מעריב" ושל העיתונות המודפסת בימים אלה. "מיציתי את התפקיד ב'מעריב', ולכן החלטתי לעזוב", אמר.

על-פי נתוני ועדת המדרוג, בחודש יולי גלשו 608 אלף גולשים בפועל לאתר nrg, מה שהציב את האתר במקום ה-11 ברשימת האתרים הישראלים הפופולריים ביותר. האתר רשם ממוצע יומי של 94 אלף גולשים ומקום 12 בדירוג היומי.