גולן טלקום: גם לקוחות סלולר "קטנים" יכולים להתנייד אלינו

מפעילת הסלולר שבבעלות מיכאל גולן הודיעה כי גם לקוחות Pre-Paid (בעלי כרטיסי Big Talk ,Talk Man ו-Talk & Go) יוכלו לנייד את מספרם לחברה

מפעילת הסלולר החדשה גולן טלקום, שבבעלות מיכאל גולן, מאפשרת החל מהיום גם ללקוחות סלולר פרטיים "קטנים" יחסית להתנייד אליה. החברה הודיעה היום (ד') כי גם לקוחות Pre-Paid - צרכני סלולר חלשים יחסית, יוכלו לנייד את מספרם לגולן טלקום.

מדובר בבעלי כרטיסי Big Talk ,Talk Man ו-Talk & Go, שיוכלו החל מהיום להצטרף לאחת מהחבילות שמציעה גולן טלקום - סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל כולל שיחות לחו"ל, או חבילה למשתמשים "קלים" ב-9.99 שקל הכוללת 60 דקות שיחה, 60 SMS ו-10 מגה גלישה סלולרית.

גולן הודיעה השבוע גם כי היא אינה מעלה את המע"מ ללקוחותיה, למרות שהממשלה העלתה אותו מ-16% ל-17%, והיא תספוג אותו בעצמה. גולן לא נקבה בתאריך סיום למהלך הזה.

באחרונה גולן טלקום אף הרחיבה את מספר היעדים שניתן לחייג אליהם בשיחות לחו"ל ל-53 יעדים ברחבי העולם. המדינות בחבילה הן: ברזיל, צ'ילה, קרואטיה, דרום קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, יפן, קזחסטן, דרום קוריאה, לטביה, ליטא, מלזיה, פקיסטן, פורטו ריקו, רומניה, רוסיה, סן מרינו, סלובקיה, סלובניה, תאילנד, ונצואלה, מלטה, נורבגיה, אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שוודיה, בריטניה, אוסטרליה, אירלנד, לוקסמבורג, ניו-זילנד, שוויץ, ארצות-הברית, דרום אפריקה, טורקיה, סינגפור, קנדה, סין, הונג קונג, טייוואן, ארגנטינה, הוואי והוותיקן.