חשד: מדריכים של חיל האוויר קיימו יחסי מין עם 9 חניכות

הותר לפרסום: 3מדריכים, חיילים בשנות ה-20 לחייהם, חשודים כי ניצלו יחסי מרות וקיימו יחסי מין עם 9 תלמידות בנות 15 בביה"ס הטכני של חיל האוויר בבאר-שבע

הלילה הותר לפרסם כי 3 חיילים, מדריכים בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר-שבע, נעצרו בחשד שניצלו יחסי מרות וקיימו יחסי מין עם 9 תלמידות בנות 15. הם חשודים בבעילת קטינות.

באוגוסט האחרון הוקם צוות משותף למשטרת ישראל ולמצ"ח לצורך חקירת החשדות בדבר פרשת מין בבית-הספר הטכני של חיל האוויר. במסגרת החקירה נעצרו בתחילת השבוע 3 חשודים בשנות ה-20 לחייהם, ששוחררו זה מכבר משירותם הצבאי. אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים, ושניים נוספים נמצאים עדיין במעצר.

בעקבות האירוע הורה מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, לבצע בדיקה מקיפה בכל בתי-הספר הטכניים. בנוסף, הוא דאג להעביר את פרטי הפרשה לשאר המפקדים כדי שיכירו את האירוע.

"מדובר באירוע חמור מבחינה ערכית ופלילית", הסביר גורם צבאי. "אנשי הסגל לא ידעו על הפרשה, כי החקירה הייתה חשאית, וכן כי העניין התגלה בעקבות פנייה של חייל המשרת בבית-הספר לנציב קבילות החיילים".

בדיונים שנערכו השבוע בבית משפט השלום בבאר-שבע ובבית הדין הצבאי מחוז שיפוט חיל האוויר, הוארך מעצרם של שניים מהחשודים לשם המשך פעולות חקירה‎. כנגד השלושה נאספו ראיות, והחומר יועבר בימים הקרובים לפרקליטות הצבאית ולפרקליטות.

התלמידות מדברות

אחרי שהותר לפרסם את פרשת המין החמורה בבית-הספר הטכני של חיל האוויר בבאר-שבע, במסגרתה נעצרו כאמור 3 חיילים ששירתו כמדריכים בחשד שניצלו את מרותם וקיימו יחסי מין עם תלמידות בנות 15, נחשפות עדויות המתלוננות, המציגות תמונה חמורה בהרבה. "הוא תפס את ידי והכריח אותי לגעת באיבר מינו", מספרת אחת מהן.

על-פי עדויות הקטינות, שהגיעו לידי חדשות 2 באינטרנט, פעלו 3 המדריכים החשודים באופן שיטתי. הם נהגו לקבוע שיעורים עם התלמידות לאחר שעות הלימודים, הובילו אותן למקומות מבודדים בבסיס ונעלו את הדלתות.

"הם נישקו, הפשיטו אותנו ונגעו לנו בחזה", הן מספרות. כשסירבו לשתף פעולה והחלו לצעוק, טוענות הנערות כי נתקלו בהפעלת כוח מצד המדריכים, שתפסו את ידיהן והכריחו אותן לגעת באיבר מינם. המדריכים אף איימו עליהן שאם יספרו על מה שקרה, הם יזרקו אותן מבית-הספר.

אחת הבנות סיפרה כי מדריך ששימש כמחנך שלה זימן אותה למעבדות בבית-הספר ושם קיים איתה יחסי מין מלאים. "הוא היה מתקשר אליי ומטריד אותי, ביקש שאשכב איתו כל הזמן", סיפרה. משלא נענתה לדרישותיו, כך היא טוענת, החל החייל להתנכל לה, פעל להכשילה במבחנים והתחמק ממנה כשהייתה זקוקה לעזרתו. קטינות נוספות שהוטרדו סיפרו גם הן על יחס דומה מצד מדריכים נוספים בבית-הספר.

תלמידה אחרת תיארה כיצד המדריך שלה נכנס לכיתה בזמן שהיא הייתה בתורנות ניקיון, נעל את הדלת ונסה לנשק אותה כמה פעמים. לאחר מכן, לטענתה, הוא ניסה להפשיט אותה ולגעת לה בחזה. היא ציינה כי דפוס פעולה זה חזר על עצמו מספר פעמים. לדבריה, המדריך אף סיפר לחברו כי היא "בחורה קלה", ואכן גם המדריך הנוסף יצר איתה קשר בהקשרים מיניים.

עו"ד בני קוזניץ, המייצג את אחד החשודים, מסר כי מרשו "מכחיש כל קשר למעשים שאינם בהסכמה. מדובר בקנוניה שנרקמה לאור ציון נמוך שניתן לאחת מהבנות, שהוביל לתלונתה במצ"ח. הבחורה אף המשיכה להיות בקשר עם החשוד הרבה לאחר האירוע עליו התלוננה, והדברים הוכחו במסגרת החקירה".