דלק נדל"ן: חשש לסיכול "עסקת בקינגהם" - תפסיד מאות מ' ש'

החברה הגישה בקשה נוספת לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה לאשר את "עסקת בקינגהם" ■ "האיום המרחף על סיכולה של העסקה הולך ומחריף, הדייר הודיע שמצא שוכר חלופי"

חברת דלק נדל"ן בשליטתו של יצחק תשובה ובניהולו של ערן מיטל, הגישה בקשה נוספת לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה לאשר את "עסקת בקינגהם" - כך מדווחת הערב (א') החברה לבורסה בת"א.

מדובר בעסקה המורכבת מ-4 עסקאות שונות, אותה מובילה חברת Delek Global Real Estate (DGRE), אשר מטרתה לאפשר תשתית לפיתוח נכס הנדל"ן הידוע כבקינגהם גייט - ולהפכו מבניין משרדים בו ישבו אנשי משרד החוץ הבריטי, לבניין מגורים.

הגשת הבקשה הנוספת התבצעה לאחר שלדלק נדל"ן נודע כי השוכר בעסקה מצא דייר חלופי לנכס הלונדוני, שנמצא בקרבת הארמון המלכותי. "האיום המרחף על סיכולה של העסקה הולך ומחריף", לשון פניית החברה לבית המשפט. "הדייר הודיע כי הוא מחפש שוכר חלופי, ובעל פה הודיע כי כבר מצא שוכר חלופי, אשר לחברה אין זכות לסרב לזהותו".

את מציין בחברה את הסדר החוב החדש אותו הגישו לבעלי סדרות האג"ח, וכן כי כל נאמני סדרות האג"ח של החברה הודיעו על הסכמת לביצועה. "במועד זה אין כל מניעה לאשר מיידית לחברה לבצע את העסקה, אשר אם תסוכל - יגרום הדבר לחברה הפסדים של מאות מיליוני שקלים", לשון מכתב החברה לביהמ"ש.