ערוץ Mezzo יקיים בישראל פסטיבל ג'ז באוקטובר הקרוב

המיזם חוצה היבשות יכלול הופעות חיות של מוסיקאים ישראליים במרכזי תרבות, ברים ומועדונים נבחרים בתל אביב ובירושלים

ערוץ המוסיקה הבינלאומי Mezzo, המיוצג בישראל ע"י טלית תקשורת, יקיים בישראל פסטיבל ג'ז באוקטובר הקרוב. המיזם חוצה היבשות, MEZZO JAZZ MIX FESTIVAL, יכלול הופעות חיות של מוסיקאים ישראליים במרכזי תרבות, ברים ומועדונים נבחרים בתל אביב ובירושלים, ומטרתו לחשוף את הכוכבים המקומיים העולים בתעשייה המקומית של ערים מרכזיות שונות בעולם. כל המופעים יופקו על ידי Mezzo וישודרו לכ-17 מיליון בתי אב ב-44 המדינות בהן משודר הערוץ.

MEZZO JAZZ MIX FESTIVAL הושק לראשונה בניו יורק בשנת 2008 עם הפקת שמונה הופעות בשמונה ימים שונים. הרשת הודיעה אתמול על הקדשת חודש אוקטובר לאמנים ישראלים בכל ערוצי מצו בעולם. במסגרת זאת, ישודרו במדינות בהן הערוץ משדר, תכנים מקוריים הכוללים מוסיקה קלאסית וג'אז מישראל, כמו גם תכניות שתתמקדנה במוסיקאים ידועים וצעירים מקומיים.

עומרי בץ, מנכ"ל טלית תקשורת אמר כי "בשנים האחרונות הופכת ישראל למדינה שוחרת תרבות משמעותית, באופן שמקבל הכרה בין לאומית. הדבר בא לידי ביטוי בכמות האמנים הישראלים שמפארים את בימות העולם, בפסטיבלים הבינלאומיים שנערכים כאן שנה אחרי שנה ובין היתר גם בצמיחה הדרגתית בנתוני הצפייה של ערוצי טלוויזיה המשדרים תכנים הנמנים עם הז'אנר ובראשםMezzo . האמון של ערוץ מצו בישראל והעובדה שבחר שבחר לקיים כאן פסטיבל שנועד לקדם מוסיקאים ישראליים צעירים הוא עוד צעד שמצביע על מגמה זו ואני שמח שלקבוצת טלית תקשורת שמייצגת את הערוץ בישראל חלק בקירוב הצופים הישראלים לתכני הערוץ ובתרומה לחיזוק מעמד התרבות הישראלית בעולם".