ההמלצות החמות: 3 מניות שבעלי עניין קונים

חברת המחקר "קפיטל" פרסמה מאמר מעניין על 3 חברות שלמניות שלהן מתקיימים 3 תנאים: המלצות "קנייה" או "תשואת יתר" של אנליסטים בוול סטריט, הן נרכשות ע"י משקיעים מוסדיים ויש בהן גם רכישות של בעלי עניין מרכזיים

מדדי וול סטריט נכנסו בשבועות האחרונים למגמה חיובית, ומדד ה-S&P 500 טיפס לשיא של יותר מ-4 שנים. מדד הנאסד"ק קרוב מאוד לשיא של כ-12 שנים (ועשוי לעלות לשיא זה בימים הקרובים, אם מניית אפל תמשיך להתקדם).

כעת המשקיעים דרוכים לקראת הודעת המדיניות המוניטארית של הפדרל ריזרב מחר, כשהדעות חלוקות עם תוכרז תוכנית הרחבה כמותית כלשהי.

בכל אופן, חברת המחקר "קפיטל" פרסמה מאמר מעניין על 3 חברות שלמניות שלהן מתקיימים 3 תנאים: המלצות "קנייה" או "תשואת יתר" של אנליסטים בוול סטריט, הן נרכשות ע"י משקיעים מוסדיים ויש בהן גם רכישות של בעלי עניין מרכזיים (מנהלים בכירים וחברי דירקטוריון למשל). וביניהן יש גם מניה ישראלית אחת.

1. הריטג' קריסטל קלין (סימול: HCCI). מספקת שירותי טיפול ופינוי אשפה. המניה עלתה בכ-15% ב-3 החודשים האחרונים לשווי שוק של כ-366 מיליון דולר. משקיעים מוסדיים רכשו במהלך הרבעון כ-4.8 מיליון מניות, כ-13% מה"סחורה הצפה" של החברה. בחצי השנה האחרונה רכשו בעלי עניין כמיליון מניות של החברה.

2. פרולור ביוטק . לחברת הביומד הישראלית-אמריקנית שווי שוק של כ-310 מיליון דולר, לאחר שהמניה נותרה יציבה ב-3 החודשים האחרונים. משקיעים מוסדיים רכשו במהלך הרבעון כ-2.8 מיליון מניות, כ-31% מה"סחורה הצפה" של החברה. בחצי השנה האחרונה רכשו בעלי עניין כ-152 אלף מניות של החברה.

3. פסירה פארמסאוטיקלס (סימול: PCRX). לחברת המכשור הרפואי שווי שוק של כ-565 מיליון דולר, לאחר שהמניה עלתה בכ-26% ב-3 החודשים האחרונים. משקיעים מוסדיים רכשו במהלך הרבעון האחרון כ-7.5 מיליון מניות, כ-36% מה"סחורה הצפה" של החברה. בחצי השנה האחרונה רכשו בעלי עניין כ-511 אלף מניות של החברה.