הגלישה באוגוסט: האולימפיאדה שיחקה לטובת אתרי הספורט

אתר one זינק ב-7% במספר הגולשים החודשי ■ בספורט5 זינקו גבוה יותר ■ בזירת הכלכלה: "גלובס" ממשיך להיות האתר הכלכלי הנצפה ביותר מדי יום

חודש יולי היה חודש יבש במיוחד באתרי הספורט. עונת המלפפונים נתנה את אותותיה לאחר סיום משחקי היורו והאתרים המובילים - one וספורט5 - צנחו בהתאם. אך המשחקים האולימפיים בלונדון, לצד תחילתן של ליגות הכדורגל בחודש אוגוסט, החזירו את השמחה לפניהם של אודי מילנר ותומר תורג'מן, המנכ"לים של שני האתרים, כשהם רושמים את הזינוק הגבוה ביותר בקרב 20 האתרים הישראלים המובילים.

אתר one זינק ב-7% במספר הגולשים בפועל החודשי וב-3.5% בממוצע הגולשים היומי, כשכמות הדפים הנצפים זינקה ב-12%.

בספורט5 זינקו גבוה יותר, על אף שבאופן כללי הנתונים שלהם עדיין נמוכים מאלה של המתחרים. כך, נרשמה עלייה של כ-13% במספר הגולשים החודשי ו-7.8% ביומי. כמות הדפים הנצפים רשמה זינוק משמעותי של 61% (מה שמקרב אותו למתחרים), וזמן השהייה הממוצע לגולש קפץ ב-17%. כך עולה מנתוני ועדת המדרוג לאינטרנט באמצעות ספק המדידה גמיוז ישראל.

ברשימה הכללית של אתרי האינטרנט אין יותר מדי שינויים. האתרים המתחרים וואלה ו-ynet רשמו ירידות מזעריות בחודש שעבר. השינוי המהותי היחיד אולי הוא העובדה ש-ynet חזר להוביל בקרב בני 18 ומעלה, לאחר שוואלה נהנה מהובלה ראשונה בחודש שעבר. אתר נענע10 ניצל ירידה במספר הגולשים החודשי באתר תפוז והחליף איתו מקומות בדירוג זה, כשהוא מתמקם במקום הרביעי לאחר מאקו.

שינוי מהותי נוסף בקרב האתרים המובילים ניתן לראות באתרים מקבוצת זאפ. לאחר שאתר השוואת המחירים זאפ זינק ב-33% במספר הגולשים החודשי וב-26% בממוצע היומי במהלך יולי, בחודש אוגוסט התהפכו היוצרות עם ירידה של 11% בחודשי ו-12.5% ביומי. מי שניצל זאת לטובתו בדירוג החודשי הוא אתר דפי זהב, מאותה קבוצה, שהחליף איתו מקומות.

בזירה הכלכלית נרשמה ירידה כללית של כל האתרים, כש"גלובס" ממשיך להוביל בממוצע הגולשים היומי, המעיד על נאמנות הגולשים שחוזרים ונכנסים מדי יום לאתר. "גלובס" רשם ממוצע גולשים יומי של 91.4 אלף גולשים, כשאחריו צמודים "כלכליסט" עם 78.5 אלף ו"דה מרקר" עם 78.4 אלף. אתר "ביזפורטל" נמצא הרחק מאחור עם 31 אלף בלבד.

באשר למספר הגולשים החודשי, ל"דה מרקר" גלשו 607 אלף גולשים בפועל באוגוסט, ל"כלכליסט" 538 אלף, ל"גלובס" 516 אלף, ול"ביזפורטל" 155 אלף.

דירוג האתרים
 דירוג האתרים