עובדי "מעריב" יקיימו מחר הפגנת מחאה מול סניף שופרסל

ההפגנה תתקיים מול סניף שופרסל ברחוב אבן גבירול בת"א, במחאה על אי-קבלת כל המשכורת של חודש אוגוסט ■ במוצ"ש ישלח הוועד מכתב בהול לנתניהו

עובדי "מעריב" מחריפים את המאבק: עובדי העיתון שעדיין נמצא בסכנת סגירה הודיעו היום כי מחר (א'), ערב ראש השנה, הם מתכוונים לארגן הפגנה מול סניף של רשת שופרסל ברחוב אבן גבירול בתל-אביב, במחאה על אי-קבלת כל המשכורת של חודש אוגוסט. נציין כי רשת שופרסל נמצאת בשליטת נוחי דנקנר, שהוא בעל השליטה ב"מעריב".

בהודעה שפרסם ועד העיתונאים של העיתון נכתב כי בנוסף להפגנה המתוכננת למחר, עובדי העיתון מתכוונים להרחיב את השימוש שהם עושים בדפי העיתון ובאתר NRG על מנת להעלות עוד יותר את המאבק שלהם לתודעת הציבור. במוצאי שבת, ועד העיתונאים מתכוון לשלוח מכתב לראש הממשלה, ובו הם יבקשו שיתערב במשבר על מנת להציל את העיתון.

"אנחנו ניצבים ערב ראש השנה, ולמשכורות אוגוסט אין זכר. מנכ"ל מעריב, טל רז, הודיע לנו אתמול (ו') שהמשכורות הועברו, ושאנחנו אמורים לראות אותן בחשבונות שלנו ביום ראשון, אבל אנחנו לא ננוח ולא נפסיק למחות עד שהמשכורות יהיו בידינו", נכתב בהודעה שפרסם הוועד היום.

בוועד מברכים על החלטת דנקנר לפעול לשילוב חלק מהעובדים במשא-ומתן המתנהל עם שלמה בן-צבי על מכירת העיתון, ועל כך שהוא שוקל להקים קרן מיוחדת שיועבר אליה הכספים ממכירת העיתון, על מנת להבטיח שכל העובדים בעיתון יקבלו את כל זכויותיהם.

בוועד טוענים כי למרות ההתקדמות המבורכת, זה עדיין לא מספיק. "איש עדיין לא מבטיח לנו שנקבל את משכורות ספטמבר, או שכל החובות של החברה אלינו ישולמו במלואם, ואנחנו מתכוונים להמשיך לדרוש ערבויות לקבלת התשלומים האלה מבעלי 'מעריב'", כתב הוועד בהודעה שנשלחה לעובדי העיתון.