המלצת היום: Disco - רמקול בומבסטי ומוצלח לסמארטפון

מערכת האודיו הניידת של חברת SuperTooth הצרפתית מספקת סאונד חזק שלא נעלם גם בסביבה פתוחה ורועשת ■ בבדיקה שלנו, הצלחנו לנגן בו מוזיקה במשך כ-5 שעות

יצרניות האודיו והבלוטות' גילו בשנה האחרונה את הפופולריות העולה של רמקולים ניידים לסמארטפונים. בתערוכות האלקטרוניקה שנערכו ב-2012 אפשר היה לראות שלל דגמים שמציעים עיצובים שונים ומשונים.

חברת SuperTooth הצרפתית מתמחה בדיבוריות בלוטות' לכלי רכב ובמוצרי אודיו אלחוטיים. מערכת הרמקולים הניידת שלה, Disco, לא חדשה בשוק, אבל מציעה פתרון מוצלח מאוד, למי שרוצה לקחת את המוזיקה שלו לפיקניק בפארק או לבילוי בחוף הים.

דיסקו הוא רמקול יחסית בומבסטי, ששוקל קצת יותר מקילו. בתמורה למשקל הזה, מקבלים מערכת עם סאונד חזק שלא נעלם גם בסביבה פתוחה ורועשת. הבאס של הרמקול מורגש, והצלילים בסך הכול מוצלחים בהתחשב בציפיות למוצר בסדר גודל כזה.

החיבור לסמארטפון או לנגן נייד יכול להתבצע באמצעות בלוטות' סטריאופוני או על-ידי כבל סטריאו. לא פחות חשוב מהסאונד, זמן הסוללה. בעוצמת קול גבוהה, הסוללה תחזיק על-פי נתוני היצרן כ-3 שעות ובעוצמת קול בינונית כ-10 שעות. בבדיקה שלנו, הצלחנו לנגן מוזיקה במשך כ-5 שעות.