אסוס N56 - לפטופ שולחני כבד וחזק

ה-N56 של אסוס הוא לפטופ עם איכות סאונד טובה ונתוני חומרה מוצלחים, שמציע מעט ניידות בתוך הבית ■ המסך בגודל 15.6 אינץ' באיכות טובה ועם זוויות צפייה רחבות

אסוס N56 הוא לפטופ שולחני, שמציע מעט ניידות בתוך הבית.

מסך ומידות: המסך בגודל 15.6 אינץ' באיכות טובה עם זוויות צפייה רחבות, תאורה אחורית חזקה ורזולוציה של 1366 על 768. המשקל 2.7 ק"ג.

חומרה: מעבד i5 של אינטל במהירות 2.5 ג'יגה הרץ ו-4 ג'יגה זיכרון מסוג DDR3. יש כונן קשיח בנפח 750 ג'יגה במהירות 7200. 4 כניסות USB בתקן 3.0, כניסת HDMI, קורא כרטיסי זיכרון, בלוטות' וכונן DVD. כרטיסה מסך שייך לחברת Nvidia מסוג Geforce 630M עם 2 ג'יגה זיכרון, שהצליח לספק גם את יצר הגיימינג שלנו.

עיצוב: למחשב כיסוי חיצוני בצבע חום כהה ומקלדת נוחה עם תאורה אחורית. משטח העכבר סביר לשימוש ויש גם כפתורי ספרות וחיצים לתפעול נוח יותר ביישומים מסוימים. כפתור ייעודי באזור הרמקולים במקלדת משמש להזנקה מהירה של יישומים.

סאונד: ברוב הלפטופים הרמקולים חלשים. בדגם זה הוסיפה אסוס סאב חיצוני היושב על השולחן. זו פעם הראשונה שאנחנו רואים שילוב כזה, והתוצאה: סאונד עמוק יותר. הרמקולים הם של חברת באנג אנד אולפסן, שמספקים פה צליל קצת שטוח ולא מספיק חזק.

סוללה: הסוללה תחזיק כשעתיים וחצי (בביצועים גבוהים עם חיבור WiFi), נתון נמוך, אבל לא קריטי, כי מדובר בלפטופ לבית. הבעיה היא שאם מחליטים להניח את ה-N56 על הברכיים, מגלים שהוא קצת מתחמם.

בשורה התחתונה: אסוס מציעה לפטופ שולחני עם איכות סאונד טובה ונתוני חומרה מוצלחים.

מחיר: 5,500 שקל.

ציון: 8.5.