יואב צור, לשעבר עורך "מעריב", עובר לפאר&לוין תקשורת

צור: "אני מקווה ומאמין שיימצא הפתרון הראוי להמשך קיומו של 'מעריב'"

יואב צור, עורך "מעריב" לשעבר, חוצה את הקווים ועובר למשרד ייעוץ התקשורת פאר&לוין תקשורת. בערב ראש השנה הושלם המשא-ומתן, ובסיומו מונה צור לתפקיד מנהל פיתוח עסקי ואסטרטגי במשרדם של ממי פאר ועו"ד איתן לוין.

צור נחשב לאחד העורכים ואנשי התקשורת המנוסים ביותר בתקשורת הישראלית, ומחלוצי הקמת המקומונים בישראל ועריכתם. ניסיונו המקצועי כולל עריכת מקומונים בשלוש הרשתות המובילות - שוקן, מעריב וידיעות אחרונות. צור כיהן עד לפני כחודשיים כעורך המגזין היומי ועורך מוסף הספורט של "מעריב", ובמשך שנה וחצי שימש כעורך הראשי של "מעריב". הוא פינה את מקומו כשהתחלפה הבעלות על העיתון ועברה מעופר נמרודי לזקי רכיב.

"כואב את מצבו של 'מעריב'"

משרדם של פאר לוין מעסיק כ-20 עובדים ומטפל בכ-60 לקוחות ציבוריים, עסקיים, משפטיים, רפואיים, צרכניים ופרטיים - בהם פוליטיקאים וראשי רשויות רבים. המשרד גם מחזיק בשלוחה בתחום הפרסום וכן מחלקת מדיה חברתית ובית ספר לתקשורת, הפועל בשיתוף עם מכללת רמת גן.

צור אמר בתגובה, כי "המעבר מרגש, אם כי אינו פשוט, בעיקר כשאני כואב את מצבו של עיתון 'מעריב' שיקר מאוד ללבי ושימש לי כבית ב-15 השנים האחרונות. אני מקווה ומאמין שיימצא הפתרון הראוי להמשך קיומו של העיתון החשוב הזה ולעובדיו, שאני מכיר ואוהב כמעט כל אחד מהם באופן אישי".