תנו משקל לתכשיט: קבלו את התכשיטים המאסיביים של העונה

תכשיטי המתכת המאסיביים, שתופסים העונה את מרכז ההופעה והופכים את הבגד עצמו לאקססורי משני, יגרמו לכן לאבד את שיווי המשקל

מעצבי התכשיטים העונה מחזקים את המגמה שלפיה התכשיט הוא מרכז ההופעה, בעוד הבגד הוא האקססורי המשני לו. בקולקציות הקיץ תמצאו שילובים שונים של מתכות ומוטיבים שונים ששוכפלו פעמים רבות כדי ליצור מראה מתכתי גדוש ופראי. לרוב יהיה מדובר בתכשיט גדול, בולט ומרשים, מעין ענק מתכתי שישלים מערכת לבוש או יבלוט ויעורר עניין וסקרנות.

הקולקציות השונות של מעצבי התכשיטים (וגם של הרשתות) מציעות סדרות שלמות של טבעות, צמידים, עגילים ושרשראות בעלי עיצוב דרמטי ומלא נוכחות.

התוצאה הסופית היא תכשיטים מודרניים להפליא, שלמרות השפעות הווינטג' הברורות, מבטאים איזון מושלם בין חומרים, צבעים וטקסטורות. נקודת המפגש בין הרכות לנוקשות כה מתוחה, שהיא מגדירה את האווירה הכללית. על אף שכל בית אופנה מציע גרסה משלו למגמה, נוצרת יחד תמונה מדויקת, רחבה, מלאה והעומס החומרי מעניק לתכשיטים שבאוסף מראה מלא בניגודים שוברי שיגרה. הישענותם של פריטים כאלה על גבי סרט סאטן או עור שחור המשמש כבסיס השרשרת, מוסיפה את הקלילות הנדרשת לדרמה המתרחשת במרכזם.

לצד הפריטים המתכתיים הדומיננטיים, כדאי לשלב וריאציות קלות יותר ללבישה או לבחור בתכשיטים פחות מאסיביים לאלה שאוהבות את זה בווליום נמוך יותר.