קונדואיט משיקה דפדפן חדש שמשלב אלמנטים חברתיים

הדפדפן בשם U דומה מאוד לדפדפן כרום של גוגל בתצורה ובעיצוב ■ חלונית בצד הימני של המסך מתממשקת לרשתות חברתיות של המשתמש ומציגה עדכונים מפייסבוק וטוויטר, לצד יכולת לשוחח עם החברים מפייסבוק ומהג'ימייל

קונדואיט הישראלית ממשיכה לנסות את מזלה מחוץ לשוק סרגלי הכלים, שהיווה את מנוע ההכנסות שלה מאז הקמתה. בשנה האחרונה היא עושה מאמצים רבים ומתנסה בתחום המובייל והרשתות החברתיות.

לפני כחצי שנה השיקה אפליקציית סלולר שהחליפה את מסך הנעילה בטלפון והיום היא משחררת דפדפן חדש שמשלב אלמנטים חברתיים. הדפדפן העונה לשם U (הלקוחה משם החברה באנגלית) מבוסס על הקוד שמאחורי דפדפן כרום של גוגל ודומה לו מאוד בתצורה ובעיצוב.

השינוי המהותי היחיד הוא חלונית בצד הימני של המסך שמתממשקת לרשתות חברתיות של המשתמש ומציגה עדכונים מפייסבוק וטוויטר, לצד יכולת לשוחח עם החברים מפייסבוק ומהג'ימייל.

באתר הדפדפן מציינים כי בהמשך צפויים לשלב פיצ'רים נוספים, אך מבדיקה ראשונית קשה לראות גולשים רבים מוותרים על הנוחות והסביבה המוכרת למדי של כרום, פיירפוקס או אקספלורר, רק כדי לקבל חלונית של עדכונים מרשתות חברתיות - מה גם שבשוק כבר קיימים מספר פתרונות דומים.

לפני שבוע וחצי הודיעה קונדואיט על כוונתה לחלק דיבידנד לעובדים ולבעלי המניות בגובה של 220-320 מיליון דולר, כשהסכום המדויק ייקבע במהלך הרבעון הרביעי. מלבד מאות העובדים, מהדיבידנד צפויים ליהנות גם המשקיעים בחברה, בהם הקרנות בנצ'מרק, W Capital ובנק ההשקעות ג'יי פי מורגן, שרכש בתחילת אפריל 7.3% מהחברה תמורת 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר.