אברות מרחיבה פעילות בחו"ל: תספק צנרת לפרויקט בלרנקה

זכתה בפרויקט של עיריית לרנקה בקפריסין לשדרוג מערכת הביוב בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל

אברות תעשיות, יצרנית הצנרת לתשתיות, הודיעה על זכייתה בפרויקט של עיריית לרנקה בקפריסין לשדרוג מערכת הביוב בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל.

במסגרת הפרוייקט, תוחלף צנרת הביוב הקיימת מבטון בצינורות פלדקס העשויים מפלסטיק ופלדה מתוצרת אברות. אספקת המוצרים החלה ותארך כשלושה חודשים. פרוייקט השדרוג ממומן על ידי הבנק המרכזי באירופה.

לרנקה, השוכנת בדרום מזרח קפריסין ומונה כ-72,000 אלף תושבים, החלה בתהליך שדרוג מערכות הביוב של העיר. במהלך הפרוייקט תספק אברות כ-5 ק"מ צנרת פלדקס בקטרים של 700 ו-1200 מ"מ , עשרות תאי בקרה ומחברים.

כחלק מתהליך הבחירה באברות, הגיעו לארץ מהנדסי מינהל הביוב של לרנקה ולאחר בדיקה של מוצר הפלדקס וקו הייצור החליטו לבחור באברות. כאמור, מדובר בפרויקט בהיקף של חצי מיליון יורו, כאשר פוטנציאל הפרויקטים המתוכננים בעיר בשנים הקרובות עומד על כ - 5 מיליון יורו (צנרת ושוחות).

לדברי צביקה בר מנכ"ל אברות :"הזכייה בלרנקה, בהמשך לעסקאות היצוא שבוצעו בשנתיים האחרונות לאפריקה ופעילות הייצוא לאירופה, הינה חלק מאסטרטגית הצמיחה הגלובלית של החברה, שעד כה עיקר פעילותה היה בישראל. כחברת תשתיות ותיקה ומנוסה, אנו רואים בצנרת הפלדקס מנוע צמיחה משמעותי, בזכות היתרונות המובהקים הגלומים בה. יותר ויותר רשויות מוניציפליות וקבלני תשתית בישראל וברחבי העולם מאמצים בשנים האחרונות, צנרת פלסטיק, שלה יתרונות מובהקים של איכות, מחיר, קלות התקנה ואיכות הסביבה ביחס לצנרת הבטון הוותיקה".