מי מקנא במשכורות של ויטסל והאלק בזניט סט. פטרסבורג?

איגור דניסוב הביע תרעומת על השכר המופלג שירוויחו שני שחקני הרכש החדשים של הקבוצה הרוסית: "אם אלו היו מסי או אינייסטה, הייתי מבין את הסכומים"

אלופת רוסיה בכדורגל, זניט סט. פטרסבורג, עשתה בחלון ההעברות הקיץ רכש משמעותי במיוחד, כשקנתה שני שחקנים מהליגה הפורטוגלית: אקסל ויטסל הבלגי שהצטרף מבנפיקה והאלק הברזילאי שהגיע מפורטו.

השניים, עליהם שילמה הקבוצה כ-100 מיליון אירו בדמי העברה, גם נהנים משכר מופלג: לפי דיווחים, יקבל האלק 6.5 מיליון אירו נטו לעונה, בעוד ויטסל יקבל כ-3.25 מיליון אירו בשנה. אבל לא כולם בזניט מרוצים ממסע הרכש שערכה ענקית הגז גזפרום, שמשמשת כבעלי הקבוצה, ובמיוחד ממשכורות העתק שהיא תשלם לשחקנים החדשים.

איגור דניסוב, שחקן המועדון וקפטן נבחרת רוסיה, התראיין לעיתון "ספורט אקספרס" ואמר: "ברור שקנינו שחקנים טובים שיעזרו לזניט. אבל האם הם טובים עד כדי כך שהם צריכים לקבל שכר גבוה פי שלושה מהשחקנים שכבר משחקים בקבוצה?".

דניסוב בן ה-28 המשיך: "הייתי מבין את הסכומים האלו אם ליאו מסי או אנדרס אינייסטה היו באים אלינו".

בעקבות הדברים, הוענש דניסוב והורד להתאמן עם מחלקת הנוער של זניט, כמו החלוץ אלכסנדר קרז'אקוב, שהביע גם הוא תרעומת מהשכר של שחקני הרכש החדשים. במועדון טענו כי התנהגותם של השניים אינה מקצוענית, והבהירו כי יחזירו אותם לסגל הבוגרים רק אם יביעו התנצלות.