תפרון חתמה על חוזה ייצור והפצה עם החברה השוויצרית XTS

תעניק שירותי ייצור והפצה בלעדיים לחברת בגדי הספורט השוייצרית XTS בארה"ב ובקנדה ■ במסגרת זו תייצר תפרון את מוצרי המותגים X-Bionics ו-x-socks

אחרי שעברה מהפסד לרווח במחצית הראשונה של השנה, חברת תפרון עושה צעד נוסף שעשוי לסייע לה בשיפור הביצועים. תפרון דיווחה היום (ג') לבורסה כי חתמה על חוזה שבמסגרתו תעניק שירותי ייצור והפצה בלעדיים לחברת בגדי הספורט השוייצרית XTS בארה"ב ובקנדה. במסגרת זו תייצר תפרון את מוצרי המותגים X-Bionics ו-x-socks.

בתפרון אומרים כי מחזור מכירותיה של חברת XTS באירופה הוא עשרות מיליוני דולרים בשנה, אך לא מפרטים מה צפי המכירות בצפון אמריקה.

לדברי מנכ"ל תפרון, עמית מרידור, מדובר בחוזה משמעותי, כיוון שעד היום תפרון ייצרה עבור אחרים, וכעת לראשונה היא תנהל בעצמה מכירות של מותגים שבהם הרווחיות גבוהה יותר. "זוהי פריצת דרך משמעותית", אמר.

תפרון עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ספורט ונסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 75 מיליון שקל. העיצוב והייצור נעשים בעיקר בישראל, בירדן ובמזרח הרחוק, ואילו מכירת מוצרים מוגמרים מתבצעת בעיקר בארה"ב ובאירופה.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא את החברות הבינלאומיות: GAP, JCP, Victoria's Secret, Patagonia WalMart, Calvin Klein, Reebok.

במחצית הראשונה של 2012 רשמה תפרון גידול של 16.6% במכירות שהסתכמו ב-226 מיליון שקל, לעומת מכירות של 193.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי עלה בשיעור חד יותר (24%) והסתכם ב-39 מיליון שקל שהיוו 17.3% מהמכירות, לעומת שיעור של 16.2% אשתקד.

אחרי שרשמה הפסד תפעולי של קרוב ל-11 מיליון שקל והפסד נקי של 13.7 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2011, תפרון סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח תפעולי של מיליון שקל ורווח נקי של 1.8 מיליון שקל.

תפרון
 תפרון