רופא שיניים בפייסבוק: המנהלת אמרה לי לא לדבר בערבית

ד"ר עלא יונס פרסם סטטוס בפייסבוק שעורר תגובות רבות ■ בעבר הוא פרסם את "צ'ק המחאה" נגד חוק לשון הרע של ח"כ יריב לוין

ד"ר עלא יונס, רופא שיניים מוואדי ערה, התבקש, לטענתו, לא לדבר ערבית במרפאה בה הוא עובד - והתפטר. את הדברים כתב ד"ר יונס בדף הפייסבוק שלו וזכה לתגובות רבות.

"היום המנהלת הרפואית במרפאה שאני עובד בה פעם בשבוע הזמינה אותי לשיחה בה ביקשה ממני לא לדבר בערבית כשאני בעבודה. אפילו אם אני מדבר עם לקוח ערבי אם הוא מבין עברית. היא אפילו אמרה לי שלפחות לקוח אחד התלונן ושזה נשמע 'חשוד'. היום אמרתי לה שאין לה מה לדאוג ושזה לא יקרה יותר. בפגישה הבאה שלי איתה אני אמסור לה מכתב שיסביר לה גם למה. או כמו שאני קורא לזה: מכתב התפטרות", כתב ד"ר יונס בפייסבוק.

אחד המגיבים, אילן שמו, כתב לד"ר יונס: "עלה, יקירי, אל תוותר התפטרות לא מספיקה!!!! צא והילחם!! הגיע הזמן שערביי ישראל וגם אנחנו היהודים שעוד נשאר להם שכל בקבסה ילחמו נגד הגזענות הארורה הזו!!!!!!!!!! אני איתך במלחמה לשוויון זכויות והזדמנויות!!!! אל תוותר הצדק איתך". גולש אחר כתב: "כמה מביש".

זו לא הפעם הראשונה שד"ר יונס מעורר הדים באמצעות סטטוס בפייסבוק. בנובמבר 2011 הוא פרסם תמונה של צ'ק אישי שלו על סך 300 אלף שקל, המיועד לח"כ יריב לוין בגין חוק לשון הרע שעורר ויכוח ציבורי נוקב, ולצד שמו של לוין כתב יונס קללה, במחאה על הצעת החוק.