מניית ביוליין מזנקת: קיבלה המלצה לאפסייד של 323%

בית ההשקעות אגיס קפיטל העניק המלצת "קנייה" לביוליין - והמניה מזנקת

מניית ביוליין מזנקת היום (ד') בבורסה בת"א ובוול סטריט תוך שהיא מרכזת מחזורי מסחר גבוהים, וזאת לאחר שבית ההשקעות אגיס קפיטל (Aegis Capital) הוציא אמש סקירה עם המלצת קנייה למניה בארה"ב, במחיר יעד הגבוה משמעותית ממחיר השוק.

מחיר היעד שהעניקו האנליסטים בבית ההשקעות לביוליין RX בוול סטריט עומד על 11 דולר למניה בטווח של 18 חודשים, הגבוה ב-323% ממחיר הנעילה של המניה אמש בארה"ב. המניה מזנקת בכ-14% גם במסחר המוקדם בוול סטריט.

"לדענו, מדובר בחברה עם סיכון נמוך יחסית לענף הביוטכנולוגיה, שמוערכת בחסר", כותבים האנליסטים. "לחברה צבר של תרופות בפיתוח בשלבים שונים והיא תפרסם מידע קליני קריטי על 2 תרופות בשלבים מתקדמים שלה במהלך 2013. יש פה הזדמנות ייחודית".

האנליסטים מזכירים שוב ושוב את צבר התרופות בפיתוח האינטנסיבי של ביוליין. החברה נסחרת בוול סטריט לפי שווי שוק של 46 מיליון דולר.

"המשקיעים אמורים לבטוח בהנהלת ביוליין בשל יישום מוצלח של המודל העסקי של החברה וסימון 2 שותפות למוצרי דגל שלה: שיתוף הפעולה עם Cypress Bioscience בנוגע לתרופת BL-1020 וכן שת"פ עם Ikaria בתרופת BL-1040", כותבים האנליסטים.

בתוך כך, ביוליין דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם עם קרן לינקולן פארק קפיטל (LPC) לפיו תרכוש הקרן האמריקנית מניות של ביוליין (באמצעות הנפקות של התעודות שלה הנסחרות בוול סטריט) בכמות של עד ל-15 מיליון דולר. הרכישות של LPC יתבצעו במהלך 3 השנים הקרובות מדי פעם בפעם לפי מחיר השוק של המניה בשוק בעת הרכישה, ללא הנחה ובכפוף לתנאים מסויימים.