עוד סכסוך בצפון: גילי לנדאו עוזב את תפקידו בעירוני ק"ש

מאמן האלופה עוזב לאחר חמישה מחזורי ליגה בלבד, עקב "חילוקי דעות אישיים ומהותיים שאינם נוגעים לצד המקצועי ו/או הכספי" עם הבעלים איזי שרצקי

גילי לנדאו, מאמן עירוני קרית שמונה, אלופת המדינה בכדורגל, עזב היום (ד') את תפקידו במועדון, חמישה מחזורים בלבד מפתיחת העונה. זאת לאור "חילוקי דעות אישיים ומהותיים, שאינם נוגעים לצד המקצועי ו/או הכספי", כפי שנמסר בהודעה רשמית של הקבוצה.

"איזי שרצקי (בעלי הקבוצה) וגילי לנדאו החליטו על סיום דרכם המשותפת במועדון", נכתב היום בהודעה של קרית שמונה. "זאת, כאשר האחרון יקבל את מלוא המגיע לו על-פי החוזה בין הצדדים. עירוני קרית שמונה מודה לגילי לנדאו על ההצלחה המקצועית במועדון וההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך. מי שיאמן את הקבוצה הוא שחקן העבר ועוזר המאמן ברק בכר".

הצעד המפתיע מגיע יום אחד בלבד לפני שקרית שמונה תארח את ליון הצרפתית, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. במחזור הראשון היא השיגה תוצאה מצוינת, כשסיימה בתיקו 1-1 במשחק החוץ הקשה בספרד מול אתלטיק בילבאו.

בליגת העל, פתחה קרית שמונה את העונה בצורה מעט יותר מגומגמת, כשהפסידה פעמיים בחמשת המחזורים הראשונים, והיא מדורגת רק במקום השביעי.

כזכור, החליף לנדאו בעונה הנוכחית בתפקיד מאמן קרית שמונה את רן בן שמעון, שהוביל את המועדון לאליפות היסטורית אשתקד. בעקבות חילוקי דעות עם איזי שרצקי, בן שמעון לא המשיך במועדון הצפוני, ועבר העונה לאמן בקפריסין.