ביה"ד הרבני אסר על בעל להפגיש את ילדיו עם המאהבת

בבקשה שהגישה טענה האישה כי הבעל לוקח באופן שיטתי את הילדים הקטינים לטיולים ונופשים עם המאהבת ועם ילדיה, "באופן שגורם להם נזק נפשי קשה"

בית הדין הרבני אסר, לבקשת אישה, על בעלה בנפרד להפגיש את ילדיו עם המאהבת וילדיה.

בני הזוג מנהלים הליכים בבית הדין הרבני האזורי בתל-אביב. הבעל הגיש תביעת גירושים, ואילו האישה הגישה תביעת שלום-בית וטענה כי הבעל החליט להיפרד ממנה בגלל רומן עם עם אישה זרה - פרקליטה ידועה בתחום דיני משפחה בעצמה - ועזב למענה את הבית.

האישה הגישה לבית הדין בקשה לאסור על הבעל להפגיש את ילדיהם המשותפים, בני 8 ו-4, עם המאהבת וילדיה. בבקשה שהגישה, באמצעות עו"ד רועי סידי, טענה האישה כי הבעל לוקח באופן שיטתי את הילדים הקטינים לטיולים ונופשים עם המאהבת ועם ילדיה, "באופן שגורם להם נזק נפשי קשה".

בין היתר טענה האישה כי ילדי המאהבת מספרים לילדיה כי הבעל לן בדירת המאהבת באותה מיטה איתה, והילדים חוזרים בוכים ושואלים למה אבא לא חוזר הביתה.

בית הדין הרבני נעתר לבקשה במעמד צד אחד, ובהחלטה תקדימית וראשונית קבע כי כדי להגן על שלום הקטינים, נאסר על הבעל להפגיש אותם עם המאהבת ו/או עם ילדיה של המאהבת.

יצוין כי למרות הצו שניתן ב-24 לספטמבר, הבעל הספיק כבר להפר אותו במהלך יום כיפור, כאשר הילדים שהו עימו ועם המאהבת. לפיכך , צפוי הבעל להיקנס על-ידי בין הדין עם חזרתו מפגרת סוכות בגין התנהלות זו. כמו כן, האם צפויה לסרב להתיר לו לקחת את הילדים עד למילוי הצו כנדרש.