עובדי "מעריב" בוחנים תוכנית להשיג חלק בניהול העיתון

במייל ששלח ועד העיתונאים לכלל עובדי "מעריב" נכתב כי הם בוחנים הצעה שבה לעובדים יהיה חלק בניהול ובשליטה של העיתון ■ ביום שלישי מתוכננת אסיפה בנושא

עובדי העיתון "מעריב" ינסו להשיג חלק מהשליטה והניהול של העיתון, בניסיון לשמור על המשך קיומו של העיתון שנמצא במצב כלכלי קשה - כך עולה ממייל שנשלח לעובדי "מעריב" על-ידי ועד הפעולה של עיתונאי "מעריב". בנוסף יקיים הוועד אסיפה כללית של עובדי העיתון ביום שלישי, בה יימסרו פרטים נוספים.

על-פי המייל שנשלח, הוועד החליט על צעד זה בניסיון להציל את העיתון מסגירה ולהבטיח את המשך קיומו, וכבר הוקם צוות שיבחן את המהלך.

"בימים האחרונים החלטנו בוועד הפעולה של העיתונאים לנסות ולהתארגן להגשת הצעה, שבה לעובדים יהיה חלק בבעלות ובניהול של 'מעריב' כחלק מגרעין שליטה עתידי", נכתב במייל שנשלח לעובדים. "לצורך זה הוקם צוות היגוי שהחל בבירורים ראשוניים אך רציניים ואינטנסיביים, שבתקווה יניבו פירות ראשונים בימים הקרובים".

בנוסף על כך, כאמור, הודיע הוועד על קיום אסיפה כללית לעובדים ביום שלישי, בה יימסרו פרטים נוספים על המהלך, ובנוסף יוצג הוועד החדש שהוקם עבור עובדי המינהלה של העיתון. באסיפה צפוי להשתתף גם אחד מהנאמנים של "מעריב", עו"ד שלמה נס.