מנכ"ל קמן רגינה אונגר הודיעה על פרישה: תישאר עד ינואר

בהודעתה לדירקטוריון החברה, ציינה אונגר, כי החליטה לפרוש על רקע הצורך לחסוך בעלויות השוטפות לאור מצבה של החברה

רגינה אונגר, המכהנת מזה כשנתיים כמנכ"לית קמן אחזקות וישאל אמלט, הודיעה היום על כוונתה לפרוש מהחברה. אונגר תישאר בתפקידה במשך 3 החודשים הקרובים, כדי להשלים בצורה מסודרת את כהונתה בחברה, לרבות המשך תהליך הגעה להסדר בקמן, כך שהיא תפרוש בפועל מהחברה במהלך ינואר 2013.

בהודעתה לדירקטוריון החברה, ציינה אונגר, כי החליטה לפרוש על רקע הצורך לחסוך בעלויות השוטפות לאור מצבה של החברה, וכן על רקע הודעת בעל השליטה על כוונתו לפעול, בכפוף להתקיימות תנאים מסוימים, לרכישת כל ניירות הערך של החברה המוחזקים בידי הציבור, ומחיקתם מהרישום למסחר בבורסה.

אונגר נכנסה לתפקידה כמנכ"לית קבוצת קמן אחזקות בחודש נובמבר 2010, בתקופה מאתגרת ביותר עבור החברה, על רקע משבר ריאלי ופיננסי ואי עמידה בהתניות פיננסיות של אגרות החוב שלה. במהלך כהונתה בתפקיד, אונגר הובילה מהלך של רה-ארגון בחברה, שכלל, בין היתר מספר מימושים ועסקאות להכנסת שותפים אל חברות הקבוצה, ביניהן - מכירת האחזקה בחברת המצברים שנפ, הכנסת שותף אל חברת הסחר מנדלסון, וכן מכירת אחזקות בחברת הדלק האמריקנית אמפייר. במקביל, הובילה אונגר בחודשים האחרונים שורה של מהלכים מול הבנקים המלווים של קמן ומול בעלי איגרות החוב שלה, כדי לקדם תהליך של יישום הסדר חוב בקבוצה.

אונגר מסרה היום: "היה לי את הכבוד להוביל את קבוצת קמן, הכוללת שורה של חברות תעשייה וסחר המייצגות דרך של תעשייה ציונית ומותגי כחול-לבן, בתקופה מאתגרת ביותר. למרות המשבר הקשה שפקד את השווקים, פעלנו כל הדרך כדי לשמור ככל שניתן על מקום עבודתם של אלפי העובדים שבקבוצה, וזאת גם אם קיבלנו החלטות קשות למכור שליטה בחברות או להכניס אליהן שותפים שיביאו עימם ידע חדש ומשאבים לצורך מימון הפעילויות השונות".

"בתקופה האחרונה, החברה ומר רוני אלרואי פועלים כדי להגיע להסכמה בנוגע להסדר חוב עם נושיה השונים. לאור הכוונה להפוך את החברה לפרטית, מצאתי לנכון להודיע על כוונתי לעזוב את החברה, וזאת לאחר שאשלים תהליכים עסקיים שונים בהם התחלתי, כאשר בכוונתי לסייע ולתרום ככל שאוכל לחברה, לעובדיה המצוינים ולבעל השליטה כדי לקדם את ענייניה השונים. אני מאחלת הצלחה לכל עובדי הקבוצה וחברותיה, ומאמינה כי הם ייצאו מהמשבר הנוכחי כאשר הם מחוזקים ואופטימיים לקראת העתיד".