תביעת נזיקין נגד דלה ימפולסקי: "עשה ונדליזם מוחלט בדירה"

זוג שהשכיר לקשר מכבי חיפה דירה בנתניה טוען להרס "מחריד ומזעזע" בנכס ודורש ממנו 104 אלף שקל; ימפולסקי: "ניצול ציני של היותי כדורגלן מפורסם"

כתב תביעה לא שגרתי הוגש לבית משפט השלום בנתניה כנגד קשר מכבי חיפה, דלה ימפולסקי. בתביעת הנזיקין, שעומדת על 104,185 שקל, טוענים אתי ודני אסולין כי השכירו לימפולסקי במשך יותר משנתיים דירת פנטהאוז מהודרת בנתניה, וכי כאשר חזר הנכס לידיהם, "התגלה מראה מחריד, מזעזע ומזוויע, שכלל הרס מוחלט של הנכס והמיטלטלין בו. הנתבע לא עשה שימוש במיטלטלין כשם שאדם נורמטיבי אמור לעשות, ועשה ונדליזם מוחלט".

בעלי הדירה טוענים בכתב התביעה כי ימפולסקי, ששילם דמי שכירות של 5,000 שקל בחודש, חלקם תחילה על-ידי מכבי נתניה ועל-ידו (במהלך הפגרה) ומאוחר יותר על-ידי מכבי חיפה אליה עבר בקיץ 2011, הודיע באופן מפתיע בסוף מאי השנה כי הוא עוזב את הדירה.

"הנכס נמסר לידי התובעת (גברת אסולין)", נכתב בכתב התביעה, "ככל הנראה במכוון על-ידי הנתבע בשעת ערב מאוחרת, והנתבע נס על נפשו, כך שלא יצטרך להתמודד אל מול התובעת למראות הזוועה אליהם התגלתה התובעת".

בכתב התביעה מפרשת המשכירה את הנזקים שנגרמו לטענתה: נעלמו מכונת כביסה וריהוט גן, נהרס מכשיר מיקרוגל, "כלים סניטרים הושחתו כליל", וחדר שינה שנרכש שנה קודם לכניסת ימפולסקי לדירה "הושחת אף הוא".

ימפולסקי טוען, בתצהיר שהגיש באמצעות עו"ד אלדד אהרוני, כי לא "נס על נפשו", אלא רצה להביא בעלי מקצוע כדי להחזיר את הדירה במצב תקין, אך בעלת הבית סירבה.

וכך אומר ימפולסקי: "אין לי ספק שהתובעת מנסה לנצל את מעברי לשורות מועדון הכדורגל מכבי חיפה ואת היותי שחקן כדורגל מוכר, על מנת להוציא דיבתי רעה ולנפח לממדים חסרי פרופורציות את הנזקים שהיא טוענת שנגרמו לדירה".

ועו"ד אהרוני מסכם: "כתב התביעה רצוף אי-דיוקים, הגזמות חסרות תכלית והתעלמות מוחלטת מחובת דיני הראיות המוטלות על תובע, תוך ניצול ציני של היותו של הנתבע שחקן כדורגל מפורסם, בעל שכר גבוה".

בית המשפט היפנה את הצדדים להליך גישור שיחל ב-28 באוקטובר.