לכו לקולנוע

בוול סטריט לקחו הקונים פסק זמן אחרי העלייה של ספטמבר. בסך הכל נראה שמגמת העלייה תקפה ■ סקטור הקולנוע, תלת מימד והאנימציה נחשב למעניין

תל אביב 25 התקדם יפה בעליה וללא "עזרתנו" בשבועיים האחרונים עלה מעל 1,180 בהתאם לתחזית ונתמך מעל רמה זו. מגמת העלייה תקפה ויתרה מכך, ניתן לאמר שהסבירות להימשכותה גבוהה ואפשר להתחיל לחשוב על המספרים 1,260 ו-1,320.

תמיכה שוכנת בין 1,180 ל-1,200. מהלך מתחת ל-1,180 יחייב בדיקה מחודשת של המציאות הטכנית ופרשנותה. כאמור, להערכתי מגמת העלייה תקפה וצפויה להימשך.

בוול סטריט לקחו הקונים פסק זמן אחרי העלייה של ספטמבר. בסך הכל נראה שמגמת העלייה תקפה ותמיכה תיבדק ב-1,419 או ב-1,392. צריך לזכור שוב ושוב ששווקים לא עולים ויורדים בקו ישר. אחרת לא היה צריך ניתוח טכני. יש גלים ואין סיבה לחשוב מחשבות הרות גורל ביחס לכל גל וגל. בשביל זה נתנה לנו תורת הניתוח הטכני את הנחת היסוד כי מגמה נמשכת כל עוד אין סימן לשינוי.

תשומת הלב תמשיך להיות ממוקדת בסקטור הפיננסית. XLF היא הקרן העוקבת המיצגת את המניות הפיננסית במדד ה-S&P500. ניתן להבחין בסימני הפוגה ויכול להיות שהיא תימשך עוד זמן מה אבל אם תהיה פריצה של אזור ה-16.7 דולר, תהיה עליה משמעותית בעקבותיה שתצדיק את הסבלנות. אני אוהב לארוב לפריצות.

בתיק קניון המניות אנחנו ממשיכים לשמור על חשיפה גבוהה למניות הסקטור. BPOP היא אחת האחזקות שנראה שיש לה פוטנציאל לעליה משמעותית. יש תמיכה טובה מתחת כך שהיא נראית משחק פיננסי טוב.

חיים בסרט

פריצה יפה בתיק הקניון הייתה ל-IMAX. תמשיכו לעקוב אחריה איתנו כי מהלך מעל 22.4 דולר יהיה סימן חיובי משמעותי לטווח הארוך. סקטור הקולנוע, תלת מימד והאנימציה נחשב למעניין וחברות נכנסות לסין, רוסיה ומדינות נוספות. יש ייצוג משמעותי למניות הסקטור בתיק: IMAX, RLD ו-DWA. ל-DWA יש פוטנציאל טוב להמשך עליה ותיבחן תמיכה ב-19 דולר בימים הקרובים.

התפוח יפול מהעץ?

אחת השאלות שנצטרך להתמודד איתה היא המשך החזקת AAPL. בינתיים מחזיקים את אהובת הקהל אבל המניה מתחילה שלא להיראות טוב. בגלל הסיכוי לתמיכה מעל הממוצע ל-89 יום ו/או המוצע ל-150 יום ניתן למניה עוד ימים של חסד. במניות כאלו, הסבירות למשמעת טכנית ותמיכה מעל הממוצע הנע היא גבוהה.

זיו סגל, מנכ"ל משותף בחברת בי.פלוס.דו. ואסטרטג השקעות ראשי של קרן הגידור Green Ocean.אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.