פרטנר: 3 סמנכ"לים בכירים עוזבים; מאחדת ומבטלת חטיבות

פרטנר מנסה להתמודד עם המציאות המאתגרת בשוק הסלולר התחרותי בישראל: סמנכ"ל השיווק והתוכן יעקב קדמי יעזוב, כמו גם סמנכ"לי התפעול ומשאבי האנוש ■ חטיבת התפעול תבוטל, חטיבות הלקוחות הפרטיים והעסקיים יאוחדו

חברת הסלולר פרטנר מודיעה היום (א') על שינוי במבנה הארגוני של החברה כדרך להתמודדות עם המציאות המאתגרת בשוק הסלולר התחרותי בישראל, במסגרתו 3 סמנכ"לים בכירים יעזבו את החברה. לדברי פרטנר, "המהלכים הם מתוך מחויבותה להמשך חיזוק המיקוד בלקוח, לאיכות השירות, ליעילות ולחדשנות שירותית ותפעולית".

פרטנר מאחדת את חטיבות הלקוחות הפרטיים והלקוחות העסקיים, כהמשך ישיר לתהליכי אינטגרציה שכבר בוצעו בין החטיבות. בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים והעסקיים יעמוד אבי כהן, מי שכהן עד עתה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים בחברה.

חטיבת התפעול תבוטל, ואגפיה יוכפפו לסמנכ"ל התפעול הראשי, מנחם תירוש, האחראי גם על חטיבת ה-IT והטכנולוגיה.

פעילות חטיבת משאבי האנוש תורחב ותשלב את תחום המנהל המשק כולל בינוי ורכב, שיועבר מחטיבת התפעול. בראש חטיבת משאבי האנוש והמנהל תעמוד עינת רום, אשר כיהנה כסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים של החברה, במהלך השנתיים האחרונות.

השינויים ייכנסו לתוקפם במהלך הרבעון הקרוב ולאחר ביצוע חפיפה מלאה ומסודרת.

המשמעות - סמנכ"ל התפעול של החברה, שחר לנדאו, יעזוב את פרטנר. לדברי החברה, הוא ביקש לפרוש לאחר 3 שנים בתפקיד.

סמנכ"ל משאבי האנוש, גיז'רמו קודנר, יפרוש מתפקידו לאחר השלמת המשימות אשר לשמן התבקש להצטרף לחברה - התאמת מצבת כוח-האדם בחברה למציאות העסקית החדשה, איחוד ומיזוג פעילות משאבי האנוש של 012 סמייל ופרטנר, ויישום תשתיות מתקדמות לניהול המשאב האנושי במערך המאוחד.

גם סמנכ"ל השיווק התוכן ומנועי הצמיחה של החברה, יעקב קדמי, יעזוב את החברה. בפרטנר מציינים כי זו בקשתו של קדמי, אשר חזר לחברה לתקופה מוגדרת מראש של 3 שנים, והוא יסיימה במועד הקבוע בפברואר 2013.

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, מסר: "ברצוני להודות לשחר לנדאו ולגיז'רמו קודנר על עשייה מאומצת ונושאת פרי הראויה להערכה. אין זו העת להיפרד מיעקב קדמי, אך בהזדמנות זו ברצוני להביע את תודתי הגדולה לתרומתו היצירתית והחדשנית ולעשייתו הענפה".