רוגל אלפר מגייס כסף מגולשים לעונה חדשה של "הינשופים"

אלפר מנסה להחיות את תוכניתו "הינשופים" באמצעות מימון המונים לעונה נוספת שתשודר באינטרנט ■ היעד הוא 150 אלף שקל, ועד כה גויסו 23 אלף שקל

העיתונאי ואיש הטלוויזיה רוגל אלפר מנסה להחיות את תוכניתו "הינשופים" באמצעות מימון המונים (Crowd Funding), לעונה נוספת שתשודר לגולשים דרך האינטרנט.

"הינשופים" ירדה מהמסך לפני כ-3 חודשים, לאחר ששודרה בערוץ 8.

באמצעות אתר מימונה, העוסק בפרויקטים שמגייסים כסף מהגולשים, פונה אלפר לגולשים ואומר כי "בתום פגרה קצרה שנכפתה עלינו, החלטנו לשוב למסך לעונת חורף - בעזרתכם. בואו נעשה ביחד היסטוריה ונרים את תוכנית הטלוויזיה הראשונה שתופק במלואה במימון הציבור ותשודר באינטרנט".

אלפר מבקש לגייס 150 אלף שקל מציבור הגולשים, והציב יעד של 90 יום לכך.

עד כה גויסו 23 אלף שקל לטובת התוכנית, ובאתר מדגישים כי גם אם אלפר לא יצליח לגייס את מלוא הסכום, הוא יקבל את הכספים שהצליח לגייס.

לדברי אלפר באתר מימונה, "תוכנית אחת של 'הינשופים' עולה לנו 15 אלף שקל. לכך יש להוסיף עלויות של עיצוב אתר ואפליקציה. אם כל אחד מהצופים האדוקים של 'הינשופים' יתרום סכום צנוע, נוכל להפיק בשבילכם 8 תוכניות".

הגולשים שיתרמו לטובת הפרויקט יוכלו ליהנות לא רק מעונה נוספת של "הינשופים" אלא גם מהטבות מיוחדות, בהתאם לרוח אתרי גיוס ההמונים ובהתאם לגובה התרומה. סכום התרומות נע בין 20 שקל ל-5,000 שקל.