מורגן סטנלי עבר להפסד של מיליארד דולר ברבעון השלישי

בנק ההשקעות דיווח גם על ירידה בהכנסות לרמה של 5.3 מיליארד דולר, לעומת 9.89 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ אנליסטים ציפו לרווח של 24 סנט למניה על הכנסות של 6.36 מיליארד דולר

לאחר שבשבוע החולף מרבית הבנקים הגדולים בארה"ב פרסמו את דוחותיהם לרבעון השלישי של 2012, כעת הגיע תורות של מורגן סטלני . בנק ההשקעות דיווח על תוצאות שהיכו את תחזיות האנליסטים הן בשורת הרווח והן בהכנסות, חרף העובדה שהוא עבר להפסד ברבעון השלישי.

בנק ההשקעות דיווח כי הוא עבר להפסד של מיליארד דולר או 55 סנט למניה, בהשוואה לרווח של2.2 מיליארד דולר או 1.15 דולרים למניה ברבעון המקביל אשתקד. גם בשורה העליונה חלה מגמת ירידה, כאשר הבנק דיווח על הכנסות של 5.3 מיליארד דולר, לעומת 9.89 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2011.

לא כולל התאמות חשבונאיות וקיצוץ הוצאה חד פעמית, הרווח עמד על 35 סנט למניה, בהשוואה לקונצנזוס האנליסטים שעמד על 25 סנט למניה.

קונצנזוס האנליסטים עמד על רווח של 24 סנט למניה על הכנסות של 6.36 מיליארד דולר, כך לפי חברת FactSet.

בתוך כך, ב"בלומברג" מציינים כי מנכ"ל החברה ג'יימס גורמן מנסה מנסה לשפר את התשואות בחטיבת הברוקראז' של בנק ההשקעות, בייחוד לאור העבודה שהבנק השיג את התשואות הנמוכות ביותר, בחצי השנה האחרונה, מבין 10 הבנקים הגדולים בארה"ב.