מגיע לארה"ב: סינרון קיבלה אישור FDA למכשיר ה-Me

‎‎מכשיר הסרת השיער הביתי של החברה מאושר לשיווק גם באיחוד האירופי ובקנדה‏‏ ■ מדובר באישור שעשוי לסייע לחברה בקבלת אישורים עתידיים למכשירים ביתיים אחרים שתפתח

‎‎קפיצת מדרגה משמעותית לסינרון : מפתחת הציוד הקוסמטי לטיפולים שונים בעור קיבלה את אישור ה-‏FDA‏ (רשות המזון והתרופות האמריקנית) לשיווק ‏‏Me‏, מכשיר ביתי פרי פיתוחה להסרת שיער לצמיתות. זהו המכשיר הביתי הראשון של החברה שמקבל את אישור ה-‏FDA‏, ולכן מדובר באישור שעשוי לסייע לחברה בקבלת אישורים עתידיים למכשירים ביתיים אחרים שתפתח.

‏ ‏Me‏, המשווק בארץ על ידי סופר פארם, הוא המוצר העיקרי בפעילות המכשור הביתי של סינרון, פעילות שמתבצעת תחת החברה הבת, ‏Syneron Beauty‏. פעילות זו נחשבת למנוע הצמיחה העיקרי של סינרון, והיא אמורה להפוך לרווחית עד סוף השנה. סינרון תחל לשווק את ‏Me‏ בארה"ב במהלך הרבעון הראשון של 2013, דרך רשתות שיווק למיניהן.

‏ חשיבות אישור ה-‏FDA‏ נובעת, בין היתר, מהעובדה כי ה-‏Me‏ הוא המכשיר הביתי הראשון והיחיד שאושר לשיווק בארה"ב לצורך הסרת שיער מכל סוגי העור. במילים אחרות, סינרון היא כרגע השחקנית היחידה בשוק זה בארה"ב. המכשיר מאושר לשיווק גם באיחוד האירופי ובקנדה.

סינרון נסחרת כיום לפי שווי של 339 מיליון דולר, ירידה של 13.4% מתחילת השנה.