הקטגוריה הכי פופולרית בזאפ: מכשירי סלולר

בראיון לתוכנית "ברקוד" בגלובס TV, ניר למפרט, מנכ"ל זאפ גרופ, מאפיין את הצרכן הישראלי ומסביר למה הרשתות לא מקדמות את הסחר המקוון

רפורמת הסלולר, שהחלה לפני חצי שנה, עדיין מכה גלים - כך עולה מרשימת המוצרים הכי מבוקשים באתר השוואת המחירים זאפ, כאשר בראש הרשימה מככבים מכשירים סלולריים.

"מכשירי סלולר תפסו מקום הראשון במרחק רב מהאחרים. השוק הזה רותח. זו תופעה שלא הייתה קיימת בשנים קודמות", מספר ניר למפרט, מנכ"ל זאפ גרופ. "אחרי זה טלוויזיות, מחשבים ניידים, מצלמות ומקררים".

בראיון לתוכנית "ברקוד" בגלובס TV, מספק למפרט הצצה למה שהישראלים מחפשים הרבה במנוע החיפוש זאפ, לבעלי המקצוע הכי מבוקשים (מוסכניקים) ולרשימה של המחשבים הניידים המבוקשים ביותר (Dell במקום הראשון).

- הסחר המקוון בארץ נמצא בפיגור אחרי העולם, בפרט בענף האופנה ורשתות המזון. למה?

"בשביל הטנגו הזה צריכים שני רקדנים: הצרכנים והרשתות. הצרכן לומד את זה, אבל לוקח לו זמן. הרשתות לא מעוניינות שזה יקרה, מכמה סיבות: ראשית, בגלל העלות הלוגיסטית. שנית, באינטרנט יש שקיפות. יש שקיפות - יש תחרות. יש תחרות - קל להשוות, והמחירים יורדים. חוץ מזה, באינטרנט קונים בצורה די רציונלית ולא מתפתים לקנייה ספונטנית".

- אתה צופה שזה ישתנה?

ודאי. בגלל השילוב של טכנולוגיה ושל לחץ מהציבור. מספיק ששחקן דומיננטי אחד ישבור את השורה וייהנה, כדי שהשוק הזה ישתנה. ויש לי המלצה לרשתות, לראשוניות באינטרנט יש משקל מאוד משמעותי. מי שיהיה ראשון יזכה ל'פור' על פני האחרים.

"ראשוניות, כמובן, לא מספקת, צריך להיות טוב, להיות שירותי, להיות אמין. אבל אם אתם תישארו מאחור, מישהו אחר יעקוף אתכם, ותפסידו".

המוצרים הפופולריים ביותר בזאפ
 המוצרים הפופולריים ביותר בזאפ