נייס רוכשת את רדקיט, ספקית פתרונות לניטור מסחר

לא נמסר סכום הרכישה ■ נייס צופה כי ברבעון הרביעי ובשנת 2012 הרכישה לא תהיה מהותית להכנסות ולרווח למניה

חברת נייס הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת רדקייט שווקים פיננסיים (Redkite Financial Markets), ספק צומח של פתרונות מבוססי ענן לניטור מסחר בזמן אמיתי.

מינוף הנהלים בחדרי מסחר ביחד עם הכרות והבנה של המערכת, איפשרו לרדקייט לפתח מוצר ציות לרגולציה הניתן לפריסה מהירה בהשקעה מינימלית מצד הלקוח ובעלות נמוכה יותר של הבעלות הכוללת, תוך אספקת כלי ניתוח לניטור בזמן אמיתי במהלך יום המסחר. הכיסוי של רדקייט כולל מיגוון מודלים אנליטיים ביניהם דרישות הצו של הרשות לניירות ערך ושווקים האירופית (ESMA). הוא תומך בסוגים שונים של נכסים וביניהם מניות, אג"ח או חוזים עתידיים.

לרדקייט, שהחלה את דרכה בבנקאות להשקעות, יש בסיס לקוחות המורכב מבנקי השקעות גלובליים, סוחרי ברוקראז' וסוחרים בניכיון של חוזים עתידיים מהשורה הראשונה והשנייה של השווקים הפיננסיים.

הרכישה תרחיב את היצע הפתרונות לציות לרגולציה מבוססי ענן של נייס אקטימייז ותאפשר ללקוחות להתמודד ביעילות עם אתגרי הרגולציה ולוחות הזמנים ולפרוש פתרונות בדרך חסכונית יותר.

זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס, אמר: "כמובילי השוק בניהול סיכונים פיננסיים ובתחום הרגולציה, הלקוחות פונים לנייס לקבלת פתרונות המאפשרים להם להתמודד ביעילות עם החשיבות ההולכת וגדלה של הציות לרגולציה והגל הצפוי של רגולציה עתידית. רכישת רדקייט היא תוספת חשובה ואסטרטגית לתחום ניטור המסחר והציות לרגולציה שלנו. הרחבת היצע הפתרונות שלנו תאפשר לנייס לספק פתרונות עדכניים וחסכוניים הנותנים מענה לסביבה הרגולטורית המשתנה במהירות".

נייס צופה כי ברבעון הרביעי ובשנת 2012 הרכישה לא תהיה מהותית להכנסות ולרווח למניה בדילול מלא על בסיס Non-GAAP.