פלסטינים חסמו את הכניסה לסניף רמי לוי בשער בנימין

עשרות פלסטינים ופעילי שמאל הפגינו הבוקר בשער בנימין מול סניף של "שיווק השקמה" ■ כוחות הביטחון פיזרו את ההפגנה באמצעות רימוני הלם ■ רמי לוי: "משוכנע שהפלסטינים ימשיכו לקנות במקום"

כ-70 פלסטינים ופעילי שמאל הפגינו הבוקר במחאה נגד הכיבוש מול סניף רמי לוי בשער בנימין בגוש עציון. כוחות מג"ב ומשטרה שהגיעו למקום השתמשו ברימוני הלם על מנת לפזר את ההפגנה הבלתי חוקית.

כוחות צה"ל שהגיעו למקום פעלו לפינוי עשרות המפגינים שנשאו דגלים, חסמו את הכניסה למרכז המסחרי ואף את כביש 60, לעבר מחסום קלנדיה.

פלסטיני אחד נפצע קל בעימותים עם כוחות הביטחון, הוא פונה על ידי אמבולנס של הסהר האדום לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בנוסף עצרה המשטרה ארבעה פעילים נוספים בהם שתי פעילות שמאל זרות.

רמי לוי, בעל "שיווק השקמה", אמר בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט כי מדובר בפעולה מתריסה של מעטים. "זאת בסך הכל פרובוקציה של אנשים המשקפים את המציאות באזור, זה נמשך כמה דקות והם הלכו משם", הסביר לוי שהדגיש כי לדעתו הפלסטינים ימשיכו לקנות ברשת.

יו"ר ועד מתיישבי בנימין, איציק שדמי, מתח ביקורת חריפה על מנהיגי ההפגנה שלטענתו מוכיחים כי הם אינם דוגלים בדו-קיום. "דווקא רמי לוי, שהעסיק ערבים ורבים מערביי האזור קנו שם ללא מפריע ספג פגיעה בעסקו", הבהיר שדמי. "הגיע הזמן שנפנים שהדברים נובעים מאנטישמיות ושנאה ולא מתוך רצון לדו-קיום ושלום".