שי פירון מצטרף למפלגת "יש עתיד"; נחמן שי עובר לעבודה

הרב שי פירון הודיע על הצטרפותו למפלגה של יאיר לפיד בתור מספר 2 במפלגה ■ נחמן שי הודיע שהוא מצטרף למפלגה של שלי יחימוביץ'

שי פירון מצטרף ל"יש עתיד": יאיר לפיד צפוי להציג מחר בבוקר את מספר 2 שלו, הרב שי פירון. הרב פירון הוא ממקימי עמותת 'צהר' ונמנה על הנהגתה עד היום. בנוסף, עומד פירון בראש מוסדות ישיבת פתח תקווה. הרב פירון מוסמך לרבנות, סיים לימודי הוראה, מוסמך במשפטים ותלמיד מחקר באוניברסיטת בר אילן. הוא מרצה לחינוך ומשפטים, לימד ומלמד במרכז הבינתחומי בהרצליה, במכללת שערי משפט, באוניברסיטת בר אילן ובמכללת הרצוג שבגוש עציון.

בתוך כך, עוד עזיבה נרשמה הערב בקדימה: ח"כ נחמן שי הודיע ליו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', על הצטרפותו למפלגת העבודה והתמודדותו בפריימריז הקרובים.שי החליט על הצעד "בעקבות הקמת האיחוד הפוליטי בימין והצורך המיידי לאחד את המרכז ולייצב כח נגדי שיוכל לנצח", כדבריו.

בשבוע האחרון פרשו מקדימה גם ח"כ נינו אבדזסה שעברה גם היא לעבודה וכן ח"כ אריה ביבי שהודיע על התמודדותו בליכוד. חברה אחרת, רוחמה אברהם, פרשה לחלוטין מהחיים הפוליטיים.

"זה הזמן לחשוב בגדול, לפעול בגדול ולאחד כוחות מתוך אחריות לאומית וערכית", אמר הערב שי. "מפלגת העבודה מציבה אלטרנטיבה חדה וברורה למפלגת נתניהו-ליברמן. זוהי דרך חברתית, כלכלית ומדינית שתבטיח את עתידה של מדינת ישראל כמדינת חוק, מדינה יהודית - דמוקרטית. אני מאמין ששלי יחימוביץ' היא האדם הנכון כיום להוביל את מדינת ישראל לשינויים הנדרשים, ואני תומך בה לראשות הממשלה. בכוונתי להתמודד בפריימריז כמו חברים אחרים ואני מאמין שחברי מפלגת העבודה ייתנו בי את אמונם כמי שיוכל לייצג אותם נאמנה בתחומים הקרובים לליבם."

ד"ר נחמן שי, תא"ל במי״ל, היה דובר צה"ל בתקופת מלחמת המפרץ ועשה מגוון תפקידים בשרות הציבורי בארץ ובחו״ל ובהם מפקד גלי צה״ל, יו״ר רשות השידור ומנכ״ל משרד המדע, התרבות והספורט. נושא עבודת הדוקטורט שלו הוא: "דיפלומטיה ציבורית ולחימה בעצימות נמוכה, ישראל, 2000 - 2005 ".