השיחה: האם ניקול ראידמן בדרך לליכוד?

ג'ודי שלום-ניר-מוזס בפרשנות פוליטית ■ ישראל קורט מארח ביערות הכרמל ■ וגם: תעשיית ההיי-טק אופטימית

ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום, שיתפה בסוף השבוע בטוויטר ובפייסבוק תחושות, תהיות, השערות וייתכן מידע פנימי לגבי האיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו, אשר בעלה הוא ללא ספק אחד הנפגעים הפוטנציאליים ממנו.

הציוץ הראשון בסדרה הופיע במהלך יום שישי והיה מסקרן מספיק אך סתום באותה המידה: "בית לא עוזבים. אבל אם הבית הוא כבר לא בית, ואם יש אופציות מגורים נוספות, טובות יותר??"

כמו בחידת חמיצר טובה, מיד אחרי הרמז הראשון עלה לרשת הרמז השני מבית מדרשה של ג'ודי: "מה שברור הוא שיש עוד סקופ פוליטי בדרך".

במוצ"ש פינקה שלום-ניר-מוזס גם את חברי הפייסבוק שלה בסטטוס שגרר תגובות רבות, כאשר כתבה: "שמחה בשביל סילבן ושאר הח"כים של הליכוד שניקול ראידמן תשב לידם בכנסת. תוספת יפה".

חבריה של ג'ודי הגיבו בפליאה ולא הבינו האם מדובר בבדיחה או באינפורמציה אמיתית. בתגובה לפניית "גלובס" ענתה שלום-ניר-מוזס: "את כל האינפורמציה שאני רוצה לחלוק עם חבריי, אני מעבירה דרך הרשתות החברתיות".

שמפניה ואופטימיות בג'רני

אווירת אי-הוודאות המעיבה על ענף ההיי-טק לא באה לידי ביטוי בכנס JOURNEY שנערך ביום חמישי האחרון בתל-אביב. השמפניה נשפכה בכנס כמים ורבים מהמשתתפים שידרו אופטימיות ושביעות-רצון. מעל 1,700 אנשים מישראל ומרחבי העולם השתתפו בכנס של ארנסט אנד יאנג ו"גלובס".

חגי גולן, מיכה קאופמן, שי וינינגר, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי
 חגי גולן, מיכה קאופמן, שי וינינגר, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי

חגי גולן עם מיכה קאופמן ושי וינינגר

השנה כלל כנס הג'רני, שנערך בפעם ה-16 ברציפות, 3 תחרויות: הסטארט-אפים המבטיחים של השנה, שבה זכו מיכה קאופמן ושי וינינגר מייסדי פייבר, תחרות יזם השנה, תואר שבו זכה איל וולדמן מנכ"ל מלאנוקס, ותחרות THE PICTCH. בין אורחי הכנס השנה היו כ-20 בכירים מצמרת ארנסט אנד יאנג העולמית בראשות היו"ר הגלובלי ג'ים טרלי.

בני לנדא, איל וולדמן, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי
 בני לנדא, איל וולדמן, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי

בני לנדא ואיל וולדמן

תורים ארוכים השתרכו במזנוני ארוחת הצהריים, ובהפסקות הקפה ניתנה לנוכחים הזדמנות להתמנגל ולהחליף רשמים. בין המשתתפים היו בכירי ארנסט יאנג ישראל, ביניהם היו"ר רונן בראל והמנכ"לים המשותפים של הפירמה דורון שהרבני ויורם טיץ; העורך הראשי של "גלובס" חגי גולן והמנכ"ל איתן מדמון.

יאיר סרוסי, רונן בראל, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי
 יאיר סרוסי, רונן בראל, כנס JOURNEY 2012 / צילום: תמר מצפי

יאיר סרוסי ורונן בראל

כמו כן גדשו את הכנס דמויות מרכזיות בכלכלה הישראלית ובתעשיית ההיי-טק הישראלית והעולמית: יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי ורונן שטיין מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים ששוחחו עם אילן רגב שותף בחברת ERB המייצרת אופניים מקרטון דחוס; מנכ"ל פועלים שוקי הון אמיר אביב; בני לנדא; חיים שני ומשה ליכטמן, שדיברו עם משקיעים פוטנציאליים להצטרפות לקרן החדשה שהם מקימים Israel Growth Partners; שמעון אלון; חמי פרס; דב מורן; גיגי לוי; גלן ג'ובנתי מארנסט יאנג העולמית; דן ציפורין מקיינן פרטנרס; קרל גורדון מאורבימד; הנס פיטר מנוברטיס ועוד.

קורט מפנק באחוזה

כמיטב המסורת, מזה 12 שנה, מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן, בראשות מנכ"ל החברה בארץ ישראל קורט וסמנכ"לית השיווק דלית הראל, אירח בשבוע שעבר קהל של נבחרים, ובעיקר נבחרות, לאירוע השנתי לרגל השקת קולקציה חדשה של בית התכשיטים.

ישראל קורט, דלית הראל, ליאור רביב, האירוע השנתי של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל
 ישראל קורט, דלית הראל, ליאור רביב, האירוע השנתי של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל

ישראל קורט, דלית הראל וליאור רביב

המוזמנים הרבים הגיעו לאחוזת יערות הכרמל ל-24 שעות של פינוק ויוקרה. במהלך השהות התקיימו ארוחות גורמה, טיפולי ספא מרגיעים והאורחות הרבות יכלו להכיר ואף לענוד את התכשיטים מהקולקציה החדשה - Collection IRIS. לשם הצגת הקולקציה נערך ביום רביעי בערב קוקטייל חגיגי על שפת הבריכה הסגורה של המלון, ולאחר ארוחת הערב החלה החגיגה האמיתית כאשר זמרת הבית של האלפיון, עינת שרוף, עשתה שמח ומילאה את רחבת הריקודים. שרוף אף הצליחה לשכנע את קורט לשיר עמה והוציאה ממנו וידוי קטן על עברו כזמר במסגרת "מקהלת גברי השריון" במהלך שירותו הצבאי, קריירה שהגיעה לשיאה כאשר זכה להופיע בשעתו עם חוה אלברשטיין בהיכל התרבות בתל-אביב.

אירינה וירדן שלמור, האירוע השנתי של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל
 אירינה וירדן שלמור, האירוע השנתי של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל

אירינה וירדן שלמור

בין ברי-המזל שהוזמנו לחגיגות: ליאור רביב מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, נדב גרינשפון ורעייתו איריס, עדלי מרכוס מנכ"ל מנהלת הליגה בכדורסל, מנכ"לית אחוזת יערות הכרמל איה גרונדמן, רותי קסטיאל, פנינה רוזנבלום, נוני מלכא, רונית רייכמן, עו"ד ברוריה לקנר, אורנה אלוביץ', עו"ד קרן נהרי, אירינה שלמור שהגיעה עם בתה הסטודנטית ירדן, גלית לוי, ורד רוזן, ליהי הוד, דפנה שחר, לאה שנירר, ליאת מוליוב מבעלי אדידס ישראל ועוד.