תחליף לכחלון: הליכוד ביתנו מחפשים מועמד חברתי-מזרחי

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מחפשים תחליף לשר התקשורת הפורש ברשימה המאוחדת - עדיפות לדמות בכירה עם עדיפות למזרחי חברתי

לליכוד ביתנו דרוש מועמד חברתי מזרחי: יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מחפשים תחליף לשר התקשורת הפורש משה כחלון ברשימה המאוחדת.

עזיבתו של כחלון הותירה את המפלגה עם מועמד חברתי-מזרחי אחד בלבד - השר סילבן שלום - ועם ביקורת גדולה על העדרן של דמויות נוספות בעלות פרופיל מזרחי, בעוד 80% ממצביעי המפלגה הם מרקע זה.

על מנת ליצור רשימה מאוחדת ואטרקטיבית, משלבים נתניהו וליברמן ידיים במאמץ למצוא שם מוסכם של דמות בכירה עם עדיפות למזרחי חברתי שיוקפץ לקדמת הרשימה.

לפני כמה ימים הודיע נתניהו על צירופו של הכלכלן שלמה מעוז כמתמודד ברשימת הליכוד, אולם מועמדותו אינה עונה בדיוק על המשבצת המבוקשת משום שבכמה מובנים מזכיר הפרופיל של מעוז, ששימש במשך עשר שנים ככלכלן הראשי בבית ההשקעות "אקסלנס נשואה", ומשמש היום ככלכלן הראשי בבית ההשקעות "אלפא פלטינום", דווקא את יעקב פרי, ששימש בעברו מנכ"ל בנק ויהיה קשה להציג אותו ככוח חברתי שמבין את מצוקות מעמד הביניים.