ווייז משיקה גירסה חדשה שמאפשרת שיתוף מיקום עם חברים

מפעילת אפליקציית הניווט הישראלית תאפשר למשתמש לשתף את מיקומו עם חבר אחר, כך שזה ידע כיצד להגיע אליו, תוך שהוא רואה כל הזמן היכן הנהג נמצא וכמה זמן ייקח לו להגיע למיקומו

הסטארט אפ הישראלי ווייז הגיע בימים אלו ל-28 מיליון משתמשים רשומים, המנווטים עם האפליקציה. החברה משיקה היום (ד') את הגרסה החדשה - 3.5, המאפשרת מלבד מידע על עומסי תנועה, שוטרים, תאונות דרכים ומחירי תחנות דלק, גם שיתוף מיקום עם חברים.

משתמש יכול לשתף את מיקומו עם חבר אחר, כך שזה ידע כיצד להגיע אליו, בעוד שהמשתמש שמחכה, רואה כל הזמן היכן הנהג נמצא וכמה זמן ייקח לו להגיע למיקומו. מלבד זה,כשנוסעים למסעדה עם מספר חברים, אפשר לראות מי מהחברים כבר הגיע ומי נמצא בדרך.

"אנחנו אולי נמצאים לבד ברכב, אבל רוב הזמן, זה בגלל שאנחנו בדרך לעבודה, לבית או לפגוש חבר", אומרת יעל אליש, סמנכ"לית שיווק ומוצר בווייז. "זה רק טבעי שנוכל להיות מעודכנים על מיקום והזמן אם אלו שאנחנו הולכים להיפגש איתם. בגרסה החדשה, ווייז מוציאה את המשתמשים מהחושך שהם היו בו". הגרסה ניתנת לעדכון במכשירי אייפון ואנדרואיד.

לפני כחודש, פרסם טים קוק, מנכ"ל אפל הודעת התנצלות על שירות המפות באייפון, בעקבות בעיות רבות שקיימות בו. קוק הציע למשתמשים לעבור לאפליקציות ניווט אחרות, כמו ווייז. כתוצאה מזה, מספר ההורדות של ווייז קפץ מ-70 אלף ביום ל-100 אלף.