דווקא על רקע תחזיות שליליות לגבי ענף הפרסום בארה"ב, הגיעה הסופה סנדי וגרמה לנזקים גם לתעשייה. על-פי תחזיות מעודכנות של אנליסטים, היקף הנזק לתעשיית הפרסום בעקבות הסופה יעמוד על 500 מיליון דולר.
הנזק העיקרי נגרם בעקבות השיתוק של חברות הפרסום והמדיה שממקומות באזורים שהוצפו או נפגעו, וההאטה בפעילות השוטפת של המפרסמים.
חברת המחקר בתחום המדיה Pivotal פרסמה תחזית מעודכנת, שלפיה תעשיית הפרסום תתכווץ ב-0.5% ברבעון השלישי וב-1.4% ברבעון הרביעי ותרשום צמיחה אפסית במהלך כל שנת 2012.
לדברי החברה, היו סימנים להאטה בתחום הפרסום כבר מתחילת השנה, והסופה של השבוע רק מחזקת את ההערכה על כך שהשנה לא תהיה צמיחה בתעשיית הפרסום האמריקנית.
עוד נמסר בדוח שפורסם כי הנזק לתעשייה נגרם גם משיבושים קשים בשידורי תחנות הטלוויזיה והרדיו המקומיות, ומהחלטות עסקיות של רוכשי מדיה שלא להעלות קמפיינים לפני הסופה וכמובן גם במהלכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.