רייטינג שבועי: "מאסטר שף" של קשת בראש הטבלה עם 36.2%

"דייט בחשיכה" של רשת התחזקה בשבוע החולף ורשמה 27.9% צפייה במוצ"ש ו-23.1% ביום רביעי ■ "כלבוטק" עדיין חזקה עם 24.7% צפייה

‎‎חזרתה של תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" סחפה את המסך עם נתון הפתיחה הגבוה בתולדות עונות התוכנית - 36.2% רייטינג לתוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת, שהובילה שבוע צפייה חזק במיוחד.

תוכנית הריאליטי של רשת, "דייט בחשיכה", התחזקה בשבוע החולף, לאחר שבערוץ 10 הפסיקו להציב אלטרנטיבה משמעותית מולה. תוכנית השידוכים הגיעה במוצאי שבת לנתון מרשים של 27.9% צפייה וביום רביעי ל-23.1%.

‏‏‏"כלבוטק" עדיין חזקה עם 24.7% צפייה, ו"מצב האומה", תוכנית הסאטירה של רשת, רשמה שתי כניסות לעשירייה המובילה. במוצ"ש הגיע המשדר בהובלתו של ליאור שליין ל-23% צפייה. "משעל חם", הפעם עם יאיר לפיד, רשמה 20.3% צפייה.

‏‏"יום האם" של קשת היא הדרמה הנצפית בישראל, זאת לאחר ש"חטופים" ספגה מהלומת שיבוץ וירדה ברייטינג ל-21% בלבד. האילוץ הרגולטורי של קשת לאחר את שידור "חטופים" הביא אותה להצבת סרט התעודה על טבח הספורטאים של מינכן מיד לאחר החדשות. הסרט השיג רק 15% ופגע גם בצפייה של הדרמה ששודרה אחרי. באותו זמן "טריני וסוזנה" סיפקו לערוץ 10 רייטנג של 13.5%, מעט יותר מנתון הפתיחה.

‏‏"חדשות השבת" עם דני קושמרו היא תוכנית האקטואליה הנצפית בישראל, לאחר שהשיגה השבוע 22.8% צפייה. באותה שעה, "המגזין" ואושרת קוטלר בערוץ 10 רשמו 9.2% צפייה.

רייטניג
 רייטניג